۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۸
کد خبر: 81275128
T T
۰ نفر

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری آغاز شد

۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۸
کد خبر: 81275128
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری آغاز شد

تهران - ایرنا - پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از ساعت شش صبح روز یكشنبه 26 مرداد ماه جاری در آژانس های مسافرتی، سایت اینترنتی و سامانه تلفن همراه هم قطار آغاز شد.

به گزارش ایرنا، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری داخلی از اول شهریور تا دهم مهر ماه سال جاری از ساعت شش صبح امروز آغاز شد و متقاضیان علاوه بر حضور در آژانس های مسافرتی برای تهیه بلیت های مورد نیاز خود، از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح امروز از طریق سایت اینترنتی http://ticket.raja.ir نسبت به خرید بلیت های خود در مسیرهای داخلی اقدام كردند.

با توجه به اطلاعیه شركت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، متقاضیان برای خرید بلیت های مسافربری در مسیرهای های بین المللی می توانند از ساعت 12 روز جاری به آژانس های مسافرتی مراجعه كنند.

سخنگوی شركت حمل و نقل ریلی رجا روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در طرح پیش فروش قطارهای مسافربری بلیت تمام قطارهای شركت رجا در مسیرهای داخلی به متقاضیان عرضه می شود.

جعفر قلی نژاد افزود: در این طرح قرار است بلیت تمام قطارهای مسافربری رجا در محورهای خراسان، آذربایجان، شمال، جنوب، جنوب شرقی و جنوب غربی به متقاضیان سفر با قطار فروخته شود.

وی اظهارداشت: متقاضیان می تواند بلیت های شركت رجا را از طریق آژانس های مسافرتی در سراسر كشور، سامانه تلفن همراه 'هم قطار' و سایت اینترنتی یاد شده تهیه كنند.

اقتصام(4)1108**1594
۰ نفر