فرمانده سپاه مراغه: بسيج در تبيين فرهنگ و ارزش هاي اسلامي نقش تعيين كننده اي دارد

مراغه - ايرنا- فرمانده سپاه ناحيه مراغه گفت: نقش بسيج در تبيين فرهنگ و ارزش هاي اسلامي و ديني تعيين كننده است.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا، سرهنگ پاسدار اكبر شالچي زاده درهمايش نقش بانوان در تمدن اسلامي افزود: بسيج همواره در صحنه هاي حساس و خطير جامعه نقش تعيين كننده خود را نشان داده و از ارزش ها و آرمان هاي اسلامي و انقلابي صيانت كرده است.

وي اظهار كرد: بسيجيان نيز درعرصه فرهنگ سازي و بصيرت افزايي در جامعه اسلامي نقش فعالي ايفا كرده و در پاسداري از ولايت و آرمان هاي انقلابي هيچ ترديدي به خود راه نمي دهند.

مسوول نمايندگي ولي فقيه در سپاه مراغه نيز دراين همايش گفت: بسيجيان در زمان حاضر ، طلايه داران تمدن بزرگ اسلامي هستند.

حجت الاسلام اباصلت فيضي زاده افزود: بسيجيان در عرصه فرهنگ سازي، شكل گيري، پيشرفت و تداوم تمدن بزرگ اسلامي تلاش كرده و در برابر زياده خواهي هاي نظام سلطه استوار ايستاده اند.

وي اظهار كرد: نظام سلطه با ايجاد گروههاي تروريستي و فضاسازي هاي منطقه اي و فرا منطقه اي در صدد مقابله و جلوگيري از شكل گيري تمدن بزرگ اسلامي در جهان اسلام است.

مسوول نمايندگي ولي فقيه در سپاه مراغه گفت: تدابير رهبر معظم انقلاب در مقابله با توطئه هاي شوم دشمنان اسلام و انقلاب راهگشاي جامعه اسلامي در اين برهه حساس و تاريخي است.

حجت الاسلام فيضي زاده خاطرنشان كرد: بسيج و خانواده ها نقش تعيين كننده و مهمي در شكل گيري تمدن اسلامي داشته و بايد با عنايت به رهنمودهاي رهبري در خصوص سبك زندگي اسلامي گام بردارند.

وي ادامه داد: با توجه به چشم انداز 20 ساله و ترسيمي از سوي رهبر معظم انقلاب ، بايد در راستاي پيشرفت و شكل گيري تمدن بزرگ اسلامي حركت شود.

حجت الاسلام فيضي زاده گفت: دينمداري، ولايتمداري، قانونمداري و توجه به منويات رهبري، از مولفه هاي شكل گيري تمدن بزرگ اسلامي است.

شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعيت در147 كيلومتري تبريز مركز آذربايجان شرقي واقع است.

7483/590/ 1495

سرخط اخبار استان‌ها