۲ آذر ۱۳۹۳، ۲۳:۰۷
کد خبر: 81398461
T T
۰ نفر
بسیج عامل بقای اسلام و تضمین كننده اقتدار نظام ولایی است

مشهد- ایرنا- جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، گفت: بسیج و بسیجی عامل بقای دین اسلام و تضمین كننده اقتدار نظام ولایی است.

حجت الاسلام 'عبدالله حاج صادقی ' یكشنبه شب در همایش اقتدار طلاب و روحانیون بسیجی در مشهد، افزود: برای اولین بار در طول تاریخ یك قیام ولایی ( انقلاب اسلامی ایران) بیش از سه دهه مقتدرانه به حیات ادامه می دهد.

وی عامل بقاء انقلاب اسلامی را نشات گرفته از نهضت حسینی دانست و یادآورشد: استكبار به جهت همین قدرت و اقتدار بسیجی از فرهنگ بسیج و بسیجی روی گردان است و به روش های مختلف بدنبال جلوگیری از رواج این فرهنگ است.

حجت الاسلام حاج صادقی با تاكید بر رواج فرهنگ بسیجی در كشور، افزود: روحانیون در جنگ نرم و فرهنگی دشمن، جزو فرماندهان هستند و دشمنان در عصر كنونی به جای تسلط بر سرزمین در فكر تسخیر اذهان ملت به خصوص جوانان هستند.

وی رمز مقاومت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در برابر توطئه های استكبار را اتصال و اتحاد امت و ولایت و رهبری دانست و گفت: كارشناسان آمریكایی برای كشف دلایل ماندگاری انقلاب اسلامی در یك اتاق فكر با صدهزار ساعت كاركارشناسی به این نتیجه رسیدند كه در نظام اسلامی، امام بی ولایت، اقتدار ندارد و امت بی ولایت نیز خطرساز نیست.

حجت الاسلام حاج صادقی افزود: استكبار دریافته است كه برای نابودی این انقلاب باید نقطه اتصال امت با ولایت را هدف بگیرد.

وی با بیان اینكه گفتمان انقلاب اسلامی نیز از دیگر مواردی است كه استكبار در راستای خدشه دار كردن آن تلاش می كند، تصریح كرد: برخی می گویند ادبیات انقلاب اسلامی ادبیات دوستی است و در انقلاب اسلامی استكبارستیزی وجود ندارد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: نباید اجازه رشد اینگونه تفكرات در كشور و نظام اسلامی را داد و بانیان این طرز تفكر باید بدانند كه ادبیات انقلاب، برخورد با جریانهای استكباری است.

وی با تاكید بر اینكه غده های سرطانی را باید قطع كرد، ادامه داد: روحیه استكبارستیزی اگر فروكش كند، روحیه انقلابی فروكش می كند.

حجت الاسلم حاج صادقی با اشاره به مذاكرات تیم هسته ای افزود: چنانچه در این مذاكرات به نتیجه برسیم باید مواظب باشیم این توافقات عاملی برای تطهیر چهره استكبار نباشد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینكه استكبار گرگ وحشی است، تاكید كرد: در هیچ شرایطی به استكبار نباید اعتماد كرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: تنها راه بازی دادن استكبار، گفتمان امام و رهبری است.

همایش اقتدار طلاب و روحانیون بسیجی با حضور 600 طلبه و روحانی بسیجی در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد.

7505/522/ 3404
۰ نفر