۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۳
کد خبر: 81399096
T T
۰ نفر
مظفر: رای اعتماد به فرهادی روزنه‌های سیاست‌بازی را در مراكز علمی می بندد

تهران - ایرنا - معاون نظارت مجلس شورای اسلامی گفت: رأی اعتماد به محمد فرهادی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، روزنه‌های سیاست‌زدگی و سیاست‌بازی را در مراكز علمی و دانشگاهی مسدود می‌كند.

«حسین مظفر» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با بیان این كه فضای مجلس برای رأی اعتماد به فرهادی امیدبخش است، اظهارداشت: استمرار تعارض بین مجلس و دولت به صلاح كشور نیست.

وی، فرهادی را از خانواده ای اصیل و مذهبی و از علاقه‌مندان به نظام اسلامی توصیف كرد و یادآور شد: تجربه مدیریتی و سوابق وزیر پیشنهادی علوم در مسوولیت‌های كلیدی به ویژه در وزارتخانه‌های علوم ، تحقیقات و فناوری و بهداشت و درمان و همچنین سازمان هلال احمر دستمایه قوی برای ساماندهی به دانشگاه‌های كشور به شمار می‌آید.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: هرگونه تندروی و افراطی‌گری سیاسی از ساحت شخصیت فرهادی به دور است.

فرهادی خاطرنشان كرد: روحیه تعاملی و اخلاق اعتدالی در سیاست‌ورزی، تدبیر، تجربه مدیریتی، تقوا و خداترسی در تصمیم‌گیری از ویژگی‌های فرهادی است.

وی، فضای مجلس برای رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم را امیدبخش دانست و گفت: ای كاش رییس‌جمهوری از اول ایشان را پیشنهاد می‌كرد تا چنین فاصله‌ای بین دولت و مجلس پیش نمی‌آمد.

به گزارش ایرنا، رییس‌جمهوری چهارشنبه گذشته محمد فرهادی را برای كسب رای اعتماد جهت تصدی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری به مجلس معرفی كرد.

جلسه رأی اعتماد فرهادی پنجمین وزیر پیشنهادی علوم روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

سیام. 2021 ** د . الف**1336
۰ نفر