۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۵:۱۱
کد خبر: 81399519
T T
۰ نفر

نماينده كرمان: مجلس به فرهادي اعتماد مي كند

۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۵:۱۱
کد خبر: 81399519
نماينده كرمان: مجلس به فرهادي اعتماد مي كند

تهران - ايرنا - خبرگزاري ايسنا مي نويسد :نماينده مردم كرمان و راور در مجلس شوراي اسلامي گفت: وزير پيشنهادي علوم با برخورداري از توان مديريتي و سوابق كاري متعدد، موفق به كسب راي اعتماد از مجلس خواهد شد.

محمدرضا پورابراهيمي در خصوص احتمال راي آوردن وزير پيشنهادي علوم در مجلس، گفت: خوشبختانه فرهادي از توان مديريتي و كارنامه درخشاني برخوردار است و تصور مي‌شود كه بتواند اعتماد نمايندگان مجلس را به دست آورد.

او با بيان اينكه بايد برنامه‌هاي وزير پيشنهادي علوم در كميسيون مربوطه بررسي شود، گفت: بدون شك فرهادي برنامه‌هاي مدون و متعددي براي وزارتخانه علوم و تحقيقات دارد.

نماينده مردم كرمان و راور در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه فرهادي در دولت هاي گذشته هدايت وزارتخانه هاي بهداشت و درمان و علوم و تحقيقات را نيز برعهده داشته است، گفت: اين سوابق مي تواند در كسب راي اعتماد براي وزير پيشنهادي علوم موثر باشد.

پورابراهيمي با اشاره به اينكه رشته تخصصي فرهادي پزشكي است، گفت: البته مجلس انتظار داشت فردي داراي تخصص غيرپزشكي براي وزارت علوم و تحقيقات از سوي دولت پيشنهاد شود.

او با تاكيد بر اينكه وزير پيشنهادي علوم مورد تاييد بسياري از نيروهاي انقلابي است، گفت: اميدواريم فرهادي بتواند با راي حداكثري و قاطع نمايندگان، سكان هدايت وزارت علوم را بر عهده گيرد.

منبع/ ايسنا

اول **
۰ نفر