۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۷:۰۲
کد خبر: 81399740
T T
۰ نفر
23 پروژه عمراني بسيج در چهارمحال وبختياري بهره برداري شد

شهركرد- ايرنا- همزمان با هفته بسيج روز دوشنبه 23 پروژه ورزشي فرهنگي و عمراني بسيج در چهارمحال و بختياري بهره برداري شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام چهارمحال وبختياري درآيين افتتاح اين طرح ها گفت: اين طرح ها 12 سوله ورزشي،فرهنگي صالحين و 11 حوزه مقاومت اقشاري و محلات را شامل مي شود.

سردار 'رضا محمد سليماني' افزود: دو سالن ورزشي فرهنگي 9 دي و 10 سالن ورزشي فرهنگي صالحين با شش هزار و 690متر مربع در استان به بهره برداري رسيده است.

وي گفت: اين طرح ها در راستاي كمك به مناطق محروم و ترويج فرهنگ ورزش و سلامت در جامعه و فعاليت هاي مردمي است.

سردار سليماني تصريح كرد: 10 سوله ورزشي فرهنگي صالحين به مساحت چهارهزار و 690 مترمربع در جونقان، شهركرد، منطقه عشايري ديناران، روستاهاي بارده، ماركده، آورگان، سرتشنيز، دزك و لردگان از محل اعتبارات بسيج و همياري مردم با واگذاري زمين اجرا شده است.

وي افزود: دو سالن ورزشي فرهنگي 9دي به مساحت دوهزار متر مربع در شهرستان هاي شهركرد و كيار از ديگر پروژه هاي افتتاح شده دراستان است.

وي گفت: ‌احداث 41 سوله صالحين و شش سالن ورزشي فرهنگي 9 دي در استان از برنامه هاي بسيج در مدت كمتر از دو سال گذشته است كه امسال همزمان با هفته بسيج 12 سالن باقيمانده اين طرح ها به بهره برداري رسيد.

فرمانده سپاه استان گفت: تكميل و بهره برداري از پنج ساختمان حوزه مقاومت بسيج محلات و شش حوزه اقشاري به مساحت يكهزار و 825متر مربع از ديگر پروژه هاي عمراني بسيج بود كه در مهديه، سورشجان، سامان،‌خانميرزا، دورك و ناحيه دانشجويي استان افتتاح شده است.

سردار محمد سليماني افزود: براي احداث 23پروژه افتتاح شده در هفته بسيج به مساحت هشت هزار و 515متر مربع بيش از 35ميليارد ريال از محل اعتبارات بسيج و سپاه هزينه شده است.

30 آبان ماه تا ششم آذرماه به عنوان هفته بسيج نامگذاري شده است.

7360/558/

سرخط اخبار استان‌ها