۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۹:۲۹
کد خبر: 81399931
T T
۰ نفر
عبور از مس صدرنشين كار بسيار سختي است

همدان- ايرنا- سرمربي تيم پاس همدان گفت: عبور از تيم فوتبال مس رفسنجان صدرنشين گروه ب ليگ دسته يك كشور كار بسيار سختي است.

'داوود مهابادي' روز دوشنبه در گفت و گو باخبرنگار ايرنا افزود: به هر حال مس رفسنجان نتايج بسيار خوبي كسب كرده و صدرجدول را در اختيار دارد و بازي سختي مقابل اين تيم پيش رو داريم كه اميدوارم براي ما نتيجه مطلوبي به دنبال داشته باشد.

وي اضافه كرد: در غياب سه مهره كليدي و اصلي تيم گام به اين مسابقه مي گذاريم و نبود اين بازيكنان سبب شد تا در تاكتيك و تركيب تيم تغييراتي ايجاد شود.

مهابادي اظهار كرد: باتوجه به بازي در خانه حريف، ابتدا بايد به فكر گل نخوردن باشيم و سپس راهكارهايي كه براي گشودن دروازه حريف در تمرينات مرور كرده ايم را به اجرا بگذاريم.

وي بيان كرد: مس تاكنون متحمل شكست نشده و نتايج خوبي را كسب كرده است و اميدوارم بتوانيم از اين بازي با نتيجه مناسب خارج شويم.

سرمربي سبزپوشان با اشاره به كادر فني تيم حريف گفت: بگوويچ سال ها براي پاس زحمت كشيده و با شرايط تيم آشنايي دارد، ما نيز از تيم حريف شناخت فني لازم را داريم.

وي خاطرنشان كرد: با وجود نبود چند مهره اصلي، تيم در شرايط بسيار خوبي قرار دارد و همه آماده نبرد جانانه در اين ديدار هستند.



** غيبت سه بازيكن اصلي پاس

تيم فوتبال پاس همدان سه بازيكن كليدي خود را براي بازي مقابل مس رفسنجان در اختيار ندارد.

محمود محمدي و مجتبي محبوب مجاز به دليل مصدوميت و اسحاق سبحاني به دليل محروميت تيم پاس را در سفر به رفسنجان همراهي نكردند.



** پاسي ها اجازه تمرين در زمين اصلي پيدا نكردند

به گفته 'ابراهيم محمودي' سرپرست تيم فوتبال پاس همدان، عوامل فوتبال رفسنجان با تصميم از قبل هماهنگي شده به تيم فوتبال پاس همدان زمين اصلي را براي تمرين ندادند.

تيم پاس همدان در حالي يكروز زودتر به رفسنجان عزيمت كرد كه انتظار داشت امروز يك جلسه تمرين در زمين اصلي داشته باشد اما عوامل فوتبال اين شهر با اين درخواست مخالفت كردند.

تيم مس رفسنجان در حال حاضر با 16 امتياز در صدر جدول رده بندي گروه ب اين رقابت ها جاي دارد و پاس همدان با 11 امتياز جايگاه سوم را داراست. اين تيم ساعت 14 و 30 دقيقه فردا سه شنبه در ورزشگاه تختي رفسنجان به مصاف پاس همدان مي رود.

7520/2624

سرخط اخبار استان‌ها