۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۸:۱۰
کد خبر: 81401443
T T
۰ نفر
بارش باران موجب تخريب دو باب منزل در مارگون بويراحمد شد

ياسوج - ايرنا - معاون برنامه ريزي و امور عمراني فرمانداري بويراحمد گفت: بارش باران كه از شب گذشته در نقاط مختلف كهگيلويه و بويراحمد آغاز شده موجب آبگرفتگي و تخريب دو باب منزل مسكوني در روستاهاي بورك عليا و سفلي بخش مارگون از توابع شهرستان بويراحمد شد.

شاهرخ كناري روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: شماري از منازل مسكوني در بورك عليا، سفلي و سيلاب و كلوار بويراحمد نيز بر اثر بارش باران دچار آبگرفتگي شده كه خسارت جدي به آنها وارد نشده است.

وي با اشاره به اينكه خدمات امدادي از سوي نهادهاي مربوطه به مردم نقاط دچار آبگرفتگي انجام شده، بيان كرد: هر كدام از اين روستاها بين 60 تا 70 خانوار و جمعيتي افزون بر 200 نفر دارند.

كناري از مسدود شدن جاده ارتباطي روستاهاي بورك عليا و سفلي بخش مارگون بويراحمد خبر داد و اظهار كرد: با همكاري عوامل راهداري مارگون اين جاده ها بازگشايي شده و هم اكنون رفت و آمد در آنها جريان دارد.

وي عنوان كرد: بر اساس گزارش بخشدار روستاي مهريان بويراحمد 40 باب منزل مسكوني در اين روستا دچار آبگرفتگي شده كه به دليل قرار نگرفتن در محدوده شهر امكان ارايه خدمات به آنها از سوي شهرداري ياسوج وجود ندارد.

كناري ابراز داشت: از ظرفيت ساير دستگاه هاي خدمات رسان كهگيلويه و بويراحمد براي كمك به منازل آسيب ديده در روستاي مهريان و مناطق اطراف آن استفاده خواهد شد.

وي افزود: به دليل آبگرفتگي مسكن مهر منطقه سروك ياسوج و مسدود شدن جاده ارتباطي آن عوامل شهرداري ياسوج در حال رفع اين مشكل هستند.

كناري گفت: بارش برف در مناطق مله شوره، تنگاري، كاكان و مارگون بويراحمد نيز صبح امروز در ساعاتي موجب كند شدن عبور و مرور شد كه با تلاش ماموران راهداري كهگيلويه و بويراحمد اين مسيرها بازگشايي شده است.

وي بيان كرد: خسارت هاي ناشي از بارش باران در حوزه هاي مختلف شهرستان بويراحمد پس از برآورد اوليه به همراه جمع بندي ساير مستندات به مديريت بحران استانداري كهگيلويه و بويراحمد ارسال خواهد شد.

كناري اظهار كرد: تمام دستگاه هاي عضو ستاد مديريت بحران شهرستان بويراحمد در حالت آماده باش قرار دارند و آماده ارايه خدمات لازم به مردم در مناطق مختلف اين شهرستان هستند.

671/7533

سرخط اخبار استان‌ها