انتخاب روساي هفت دانشگاه و رييس پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي

تهران-ايرنا- شوراي‌عالي انقلاب فرهنگي شامگاه سه‌شنبه در نشستي به رياست دكتر حسن روحاني رييس جمهوري ، روساي هفت دانشگاه و رييس پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي را تعيين كرد.

به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، آقايان محبوبي، برومند، جمشيدي، اختري و دهقان به پيشنهاد سرپرست وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به ترتيب براي دانشگاه‌هاي آيت‌الله العظمي بروجردي بروجرد، دانشگاه جيرفت، دانشگاه زنجان، دانشگاه صنعتي كرمانشاه و دانشگاه ولي‌عصر (عج) رفسنجان و آقايان احمدي و خرم خورشيد به پيشنهاد وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي براي دانشگاه‌هاي اراك و دانشگاه بهزيستي و خدمات توانبخشي معرفي و با تاييد اعضاي شورا منصوب شدند.

همچنين حجت الاسلام رشاد با تاييد اعضاي شوراي‌عالي انقلاب فرهنگي به عنوان رييس پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي منصوب شد.

در ادامه جلسه شوراي‌عالي انقلاب فرهنگي بخش انتهايي از سياست‌ها و اقدامات اساسي براي حمايت و ترويج نام‌ها و نشان‌هاي ايراني – اسلامي بررسي و به تصويب اعضا رسيد و پيگيري اجرايي و نهايي شدن آنها بر عهده ستاد راهبري مهندسي فرهنگي سپرده شد.

دبير ستاد نقشه جامع علمي كشور نيز گزارشي از مراحل تدوين و تصويب و اجزاي راهبردهاي كلان اجرايي سازي اين سند ارائه كرد كه گزارش مشروح آن به جلسه آينده شورا موكول شد.

شبك**1983**1917
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست