۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۳
کد خبر: 81402138
T T
۰ نفر
استانداراصفهان:  امروز بسيج در كليه ميدان هاي تخصصي حضوري فعال دارد

اصفهان-ايرنا-استاندار اصفهان با اشاره به شروع فعاليت بسيج از ميدان هاي رزم گفت: امروز بسيج در كليه ميدان هاي تخصصي و در بالاترين مرتبه آن حضور فعال و مثال زدني دارد.

به گزارش ايرنا، رسول زرگرپو روز چهارشنبه در صبحگاه مشترك كارمندان بسيجي اين استان افزود: بيشترين نوآوري ها ،ابداعات و اختراعات توسط بسيجيان متخصص شكل مي گيرد و به جامعه ارائه مي شود.

وي اظهار كرد: در شجره طيبه بسيج به عنوان يك رويداد بديع و بي نظير در مجموعه رويدادهاي انقلاب اسلامي همواره مركز توجه مسولان نظام قرار داشته و برگزاري هفته بسيج هم در اين راستا ترسيم مي شود.

وي افزود: بنا بر فرمايش رهبر معظم انقلاب ،هفته بسيج در حقيقت فرصت و بهانه اي براي زنده نگه داشتن ارزشها و روح بسيجي در آحاد ملت به مخصوص جوانان پرشور و مدافعان عاشق صادق است.

وي گفت: همان طور كه امام فرمود،من هم آرزو مي كنم وازخدا مي خواهم كه بسيجيان محشور باشم،بسيج يك ارزش است و سعي كنيد اين روحيه بسيجي را براي كشور انقلاب و اسلام حفظ كند.

استاندار اصفهان با بيان اينكه در كتاب هاي لغت بسيج به معني عزم و اراده و آماده ساختن نيروهاي نظامي كشوراست ، تصريح كرد: در ماده 35 اساسنامه بسيج ايجاد تواناييهاي لازم در كليه افراد معتقد به قانون اساسي ، دفاع از كشور،كمك به مردم هنگام بروز بلايا و حوادث غير متقربه هدف از تشكيل بسيج است.

وي ايمان به خدا،تقواي الهي،ايثار و از خود گذشتگي،شجاعت و دلاوري،پيروي از ولايت فقيه،صبرو بردباري،ساده زيستي،تواضع،شهادت طلبي،دشمن ستيزي،خوش اخلاقي و مهرباني با ديگران،برخورداري از دانش و تخصصي،پويايي و نوع آوري،غيرت ديني را مهمترين ويژگي هاي يك بسيجي عنوان كرد.

زرگرپور تصريح كرد: كارمندان بسيجي رسالت بزرگتري به عهده دارند چون اين افراد الگو و نمونه براي ساير كارمندان هستند و اين الگو بودن وظيفه و رسالت بزرگي است.

وي گفت: بايد مراقب اخلاق و كردارو اعمال بود تا به اين الگو و نمونه بودن خدشه اي وارد نشود.

546/8114

سرخط اخبار استان‌ها