۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۹
کد خبر: 81402150
T T
۰ نفر
مسمومیت غذایی 80 نفرازدانشجویان دانشگاه جهرم فارس

شیراز - ایرنا - مسمومیت غذایی حدود 80 نفر از دانشجویان دانشگاه جهرم كه یك مقام بهداشتی احتمال داد براثر مصرف غذای دانشجویی باشد، در این شهرستان و در محافل رسانه ای همراه با حاشیه هایی بوده است.

به گزارش دریافتی خبرنگار ایرنا ، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشكی جهرم چهارشنبه گفت: حال عمومی دانشجویان كه اغلب آنان دانشجویان دختر هستند رضایت بخش است.

دكتر كرامت رحمانیان افزود: كمیته ای ویژه برای بررسی علت اصلی مسمومیت این دانشجویان تشكیل شد كه متشكل از كارشناسان واحد مبارزه با بیماری ها و كارشناسان بهداشت محیط جهرم است و از صبح سه شنبه در غذاخوری ها حضور یافته اند.

وی گفت:مسمومیت عذایی یكی از گزینه های احتمالی مسموم شدن دانشجویان است و احتمال وجود نوعی ویروس در میان دانشجویان نیز دور از انتظار نیست.

وقوع این رویداد موجی از نگرانی را درمیان دانشجویان دانشگاه جهرم ایجاد كرده و باعث شده كه طی روزهای دوشنبه و سه شنبه برخی از كلاس های این دانشگاه دچار تغییراتی شود و برخی نیز تعلیق شود.

برخی از دانشجویان نیز طی دو روز گذشته با اجتماع در محوطه دانشگاه خواستار بررسی علل این موضوع شدند و ظروف غذای خود را در محوطه دانشگاه رها كردند.

شهرستان جهرم در فاصله 193 كیلومتری جنوب شیرازدراستان فارس قرار دارد .ك/3

677/ 667 /675

سرخط اخبار استان‌ها