۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۴:۲۵
کد خبر: 81402674
T T
۰ نفر
خرمگاه: مي خواهيم نتيجه را داخل ميدان رقم بزنيم

تهران- ايرنا- مربي تيم فوتبال نفت تهران گفت: به حاشيه ها درمورد سحر و جادو كاري نداريم و مي خواهيم نتيجه بازي با صنعت ساري را داخل ميدان رقم بزنيم.

به گزارش ايرنا، نشست خبري پيش از مسابقه تيم هاي نفت تهران و صنعت ساري در مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي ظهر امروز ( چهارشنبه ) در حالي برگزار شد كه عليرضا منصوريان سرمربي نفت به دليل جلسه با مسئولين باشگاه در آن حضور نداشت.

محمد خرمگاه مربي نفت در اين نشست اظهار داشت: صنعت ساري تيمي سختكوش است و ما همان نگاهي را كه به مسابقه با پرسپوليس و تراكتورسازي داريم ،به اين ديدار خواهيم داشت و با تمام قوا به ميدان مي رويم.

وي در مورد گفته هاي عليرضا بيرانوند دروازه بان نفت كه مدعي شده بود براي جلوگيري از استفاده حريف از جادو بايد كساني را پشت دروازه بگذارند، گفت: هميشه به فوتبال مثبت نگاه مي‌كنيم و به حاشيه‌ها كاري نداريم. فقطه به دنبال اين هستيم كه همه اتفاقات در زمين فوتبال رخ دهد.

خرمگاه افزود: بيرانوند نظر شخصي‌اش را گفته اما از نظر ما هر چه هست در داخل زمين رقم خواهد خورد و با آناليز حريف مي‌خواهيم كار را در زمين تمام كنيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه به دليل در پيش بودن بازي با پرسپوليس آيا مقابل صنعت ساري با همه قدرت بازي مي‌كنيد؟ خاطرنشان كرد: با قهرماني در جام حذفي سريعتر مي توانيم به ليگ قهرمانان آسيا برسيم به اين دليل اين جام براي ما اهميت زيادي دارد. همان نگاهي كه به بازي با پرسپوليس داريم به اين مسابقه هم خواهيم داشت.

ميرحسين بابازاده مدير رسانه‌اي تيم فوتبال نفت هم در اين نشست در مورد انتشار خبر اعتصاب بازيكنان اين تيم به دليل عدم دريافت مطالباتشان گفت: تاكنون حدود 40 درصد از مطالبات بازيكنان پرداخت شده است و تا هفته آينده هم 10 درصد ديگر پرداخت خواهد شد. پاداش بازي با تراكتورسازي و پيروزي در مسابقه فردا هم تا قبل از بازي با پرسپوليس به بازيكنان پرداخت مي شود.

تيم هاي نفت تهران و صنعت ساري از ساعت 14:30 فردا (پنج شنبه) در مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي به مصاف هم مي روند.

ورزشي (3) ** 9144 ** 2024 **1581

سرخط اخبار ورزش