۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۶:۰۷
کد خبر: 81404063
T T
۰ نفر
يك واحد نانوايي فانتزي متخلف در ورامين پلمب شد

تهران – ايرنا – رئيس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ورامين از پلمب يك واحد نانوايي فانتزي در اين شهرستان خبر داد .

حسن ميرزايي روز پنچشنبه در گفتگو با خبرنگار ايرنا گفت: اجراي طرح نظارت مستمر بر نانوايي هاي ورامين در راستاي عمل به مصوبات كارگروه آرد و نان شهرستان و به طور مستمر در ورامين صورت گرفته و طي از 10 واحد از نانوايي فانتزي در بخش مركزي ورامين بازرسي انجام شد.

وي گفت: اين طرح در قالب گشت مشترك و با حضور سرپرست فرمانداري شهرستان ورامين، نماينده فرمانداري در كارگروه آرد ونان ، رئيس مجمع امور صنفي ، نماينده شبكه بهداشت و درمان، نماينده اداره اماكن و بازرسين اداره صنعت ، معدن و تجارت برگزار شد و طي آن روند فعاليت توليد و توزيع نان در واحدهاي فانتزي مورد ارزيابي قرار گرفت.

وي افزود: در بازرسي به عمل آمده از واحدهاي نانوايي ، تعداد 5 واحد پس از بررسي كيفيت ، كميت و رعايت اصول بهداشتي متخلف شناخته شدند كه مراتب پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به اداره تعزيرات حكومتي شهرستان ارسال شد.

ميرزايي گفت: با توجه به تكرار تخلف از سوي يكي از واحدهاي فانتزي و عدم توجه به اخطارهاي صادر شده از سوي بازرسين اداره صنعت ، معدن و تجارت ، اين واحد پلمب و از ادامه كار آنها جلوگيري به عمل آمد.

وي تأكيد كرد: كليه واحدهاي نانوايي مستقر در شهرستان بايد امكانات خود از قبيل متراژ نانوايي ، وضعيت بهداشتي و تجهيزات نانوايي را به روز و در قالب استانداردهاي لازم تبديل نمايند.

رئيس اداره صنعت ، معدن و تجارت از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهاي نانوايي اعم از گرانفروشي ، كم فروشي و عدم رعايت مسائل بهداشتي مراتب را با استفاده از شماره 124 به اطلاع بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت برسانند .

تهرام/7254/1348
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه