۷ آذر ۱۳۹۳، ۸:۳۳
کد خبر: 81404512
T T
۰ نفر
استاندار فارس: روند خدمتگزاري در دولت تدبير و اميد شتاب گرفته است

شيراز- ايرنا- استاندار فارس گفت: روند خدمتگزاري به نقاط مختلف كشور به ويژه مناطق محروم در دولت تدبير و اميد شتاب گرفته است.

سيد 'محمد احمدي'، شامگاه پنجشنبه درجمع مردم روستاي معزآباد جابري شهرستان خرامه، افزود: روند رو به فزوني خدمات در حالي است كه كشور با مشكلات بسياري مواجه است اما دولت توانسته با مديريت مناسب و خردمندانه امور كشور را به خوبي پيش ببرد.

وي عشاير را ذخاير انقلاب دانست و ادامه داد: آنها در طول انقلاب دوشادوش ديگر گروه هاي جامعه براي اعتلاي كشور و انقلاب تلاش كرده اند و با شكيبايي و بردباري در خدمت انقلاب و نظام بوده اند.

استاندار فارس بيان كرد: اما در مقابل اين همه خدماتي كه عشاير به كشور كرده اند ما نتوانسته ايم آن گونه كه بايد خدمات شايسته به جامعه عشاير كشور ارائه دهيم.

احمدي، ضمن اشاره به همراهي نمايندگان مردم فارس در مجلس شوراي اسلامي در زمينه توسعه و عمران اين استان اظهار كرد: بسياري از مسائل و مشكلات شهرستان هاي اين استان با همراهي و مساعدت نمايندگان مجلس رفع مي شود.

استاندار فارس همچنين در جمع مردم شهر سلطان شهر بخش كربال شهرستان خرامه، خدمت به مردم به ويژه مردم مناطق محروم را از افتخارات مجموعه مديريت ارشد استان فارس دانست و گفت:مي كوشيم با همكاري و همراهي تمام مجموعه ها، مشكلات اين منطقه به شكل ريشه اي حل و فصل شود.

احمدي بيان كرد: از آنجا كه معيشت مردم منطقه كربال مبتني بر كشاورزي و به ويژه كشت برنج است، خشكسالي هاي پي درپي سال هاي گذشته مانند يك زلزله خاموش ضربه هاي سختي را به مردم اين منطقه وارد كرده است.

وي، با اشاره به ارتقاي سلطان شهر به شهر گفت: بايد رشد موزون و متناسب نقاط مختلف شهر مورد توجه مديران شهري قرار گيرد و خدمات مناسبي به مردم ارائه شود.

شهرستان خرامه در فاصله 90 كيلومتري شمال شرق شيراز واقع است.ك/2

678/1352 /679
۰ نفر