۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۸:۴۳
کد خبر: 81431742
T T
۰ نفر
امام جمعه پاوه: مهمترين رسالت دانشگاهيان، دفاع از اسلام است

كرمانشاه - ايرنا - امام جمعه پاوه، مهمترين وظيفه و رسالت دانشگاهيان را در اين برهه زماني، دفاع و پاسداري از اسلام و شخصيت پيامبر گرامي اسلام (ص) با روشنگري علمي و منطقي عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، ماموستا ملا قادر قادري روز پنجشنبه در نشست با رييس و معاونين دانشگاه پيام نور استان كرمانشاه به تشريح اوضاع كنوني جهان اسلام وهجمه هاي همه جانبه دشمنان به اسلام و مسلمانان با هدف ترويج اسلام هراسي پرداخت و گفت: گروههاي تروريستي دست ساخته امريكا و رژيم صهيونيستي با اعمال غيرانساني خود به نام اسلام آسيبهاي جدي و جبران ناپذيري بر اين دين الهي وارد كرده اند.

امام جمعه پاوه، وظيفه و رسالت دانشگاهيان را در برابر اين اعمال، پاسداري علمي و منطقي از اسلام و روشنگري در خصوص اسلام واقعي به عنوان ديني همراه با مهرباني، عطوفت و رحمت براي جهانيان و نسل جديد دانست.

ناهيد امين زاده معاون فرماندار پاوه نيز دانشگاهيان را فرماندهان جنگ نرم و مهندسان فرهنگي جامعه دانست و گفت: اين قشر در راستاي مقابله با تهاجم فرهنگي در صف نخست قرار دارند.

رييس دانشگاه پيام نور استان كرمانشاه هم توجه به مسائل فرهنگي را مهمترين دغدغه دانشگاهيان در اين برهه عنوان كرد و گفت: در برنامه هاي خود اين حساسيت و دغدغه را مورد توجه قرار داده ايم.

دكتر بهمن سعيدي پور با بيان اينكه هم اكنون 30 هزار دانشجو در دانشگاههاي پيام نور استان در حال تحصيل هستند، افزود: از 18 هزار دانش آموخته رشته كارشناسي در اين دانشگاه چهار هزار نفر در رشته هاي كارشناسي ارشد ديگر دانشگاههاي استان و كشور پذيرفته شده اند و اين نشان دهنده جايگاه علمي دانشگاه پيام نور است.

وي در پايان دكتر رضا فرجي را به عنوان رييس جديد دانشگاه پيام نور شهرستان پاوه معرفي و از زحمات و خدمات پنج ساله دكتر مصطفي جوانرودي رييس سابق اين دانشگاه قدرداني كرد.

دانشگاه پيام نور شهرستان پاوه هم اكنون بيش از سه هزار دانشجو دارد.

7448/567

سرخط اخبار استان‌ها