۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۶:۵۹
کد خبر: 81433589
T T
۰ نفر

201 كيلوگرم ترياك در نهبندان كشف شد

۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۶:۵۹
کد خبر: 81433589
201 كيلوگرم ترياك در نهبندان كشف شد

بيرجند- ايرنا - فرمانده انتظامي نهبندان از كشف 201 كيلوگرم ترياك طي 24 ساعت گذشته توسط ماموران انتظامي در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس ، سرهنگ «غلامرضا شاهوردي» افزود: ماموران ايستگاه بازرسي شهيد حسيني سهل آباد هنگام كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه خودروي كاميون كشنده كه زاهدان به مشهد در حركت بود مشكوك و آن را متوقف كردند.

وي گفت : ماموران خودرو را جهت بازرسي به داخل ايستگاه هدايت كردند كه در بازرسي از خودرو 173 كيلوگرم ترياك كه به طرز ماهرانه اي در لاستيك هاي خودرو جاساز شده بود كشف شد.

فرمانده انتظامي نهبندان در ادامه گفت: همچنين در 24 ساعت گذشته در عملياتي ديگر ماموران پاسگاه عملياتي دهسلم از يك دستگاه خودروي 405 كه از زابل به كرمان در حركت بود 28 كيلوگرم ترياك كشف كردند.

«شاهوردي » بيان كرد: در راستاي اين دو عمليات تعداد يك دستگاه خودروي سواري و يك دستگاه كاميون كشنده توقيف و هشت نفر قاچاقچي دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مقام قضائي معرفي شدند.

اين مقام انتظامي گفت: مردم در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر، مشروبات الكلي و هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم عمومي با مركز فوريت هاي پليسي 110 تماس گرفته تا نسبت به شناسايي جرم، دستگيري مجرمان و متخلفان و پاكسازي محلات اقدام شود.

665 / 1539
۰ نفر