۱ دی ۱۳۹۳، ۶:۲۷
کد خبر: 81434419
T T
۰ نفر

روزنامه كيهان در يك نگاه

۱ دی ۱۳۹۳، ۶:۲۷
کد خبر: 81434419
روزنامه كيهان در يك نگاه

تهران - ايرنا - روزنامه كيهان در شماره امروز (دوشنبه) «نفس تكفيري‌ها به شماره افتاد؛ داعش 170 عضو خود را اعدام كرد» را تيتر يك كرده و در ادامه با انتشار عكسي از حرم امام رضا (ع) به تشريح مراسم بزرگداشت سالروز شهادت ثامن الحجج پرداخته است.

به گزارش ايرنا، در خبر يك اين روزنامه آمده است: حملات ارتش‌هاي عراق و سوريه عليه داعش، اين گروه تروريستي و بدنام را در شرايط وخيمي قرار داد.

رهبران داعش براي فرار از اين وضعيت و جلوگيري از فروپاشي خود، واحدي را به نام «پليس نظامي» به وجود آورده‌اند.

وظيفه اين واحد، دستگيري افراد فراري از خط مقدم و مجازات آنهاست.

در منطقه «رقه» سوريه، پليس نظامي داعش 150 تروريست عمدتا خارجي وابسته به اين گروه كه قصد داشتند از منطقه درگيري بگريزند را دستگير و اعدام كرد.

در عراق نيز شرايط براي تروريست‌هاي داعش بسيار سخت شده است؛ در استان «نينوا» نيروهاي پيشمرگ و دولتي توانستند شهر «سنجار»، فرودگاه «تل عفر» و مناطق غرب شهر «موصل» تا مرز سوريه را به طور كامل آزاد كنند.

اين پيشروي، تروريست‌هاي داعش مستقر در داخل شهر موصل را به شدت به وحشت انداخت؛ به طوري كه شماري از فرماندهان داعش فرار را بر قرار ترجيح دادند و سران داعش نيز براي جلوگيري از فرار ديگران، 20 عنصر فراري را اعدام كردند. 15 غيرنظامي اهل موصل نيز توسط داعش اعدام شدند.

«پيام تسليت رهبر انقلاب به مناسبت درگذشت آيت‌الله غيوري»، «داعش خطري براي اسرائيل نيست»، «بشاراسد: ملت سوريه در ريشه‌كن كردن تروريسم مصمم است»، «گلوله‌باران شيعيان در عربستان 5 شهيد و 20 مجروح برجاي گذاشت»، «در كدام اردوگاه ايستاده‌ايم» و «ايران چهارمين قدرت موشكي جهان است» از ديگر عناوين برجسته اين شماره روزنامه كيهان است.

شبس (2) 1346 **1613 ** 1551

سرخط اخبار فرهنگ