۱ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۶
کد خبر: 81434743
T T
۰ نفر

موج ضعيف بارشي همدان را فرا مي گيرد

۱ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۶
کد خبر: 81434743
موج ضعيف بارشي همدان را فرا مي گيرد

همدان - ايرنا - كارشناس اداره كل هواشناسي استان همدان گفت: موج ضعيف بارشي از بعداز ظهر روز سه شنبه نقاط مختلف استان همدان را فرا مي گيرد.

'نادر پيرتاج' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: آسمان استان همدان تا 24 ساعت آينده ، صاف تا قسمتي ابري و گاهي نيمه ابري است و در برخي از نقاط احتمال مه صبحگاهي وجود دارد.

وي اضافه كرد: موج ضعيف بارشي اوايل چهارشنبه از استان همدان خارج مي شود و جوي پايدار و بدون بارندگي در اواخر هفته بر استان حاكم است.

پيرتاج با بيان اينكه در برخي از نقاط استان همدان بارش برف به ثبت رسيده است گفت: در شهرستان رزن و قسمتي از شهر همدان ميزان بارش برف به سه سانتي متر رسيده است و ارتفاعات همدان به طور كامل سفيد پوش شده است.

وي اظهار كرد: ميزان بارش هاي دو روز گذشته در همدان 11 ميلي متر، ملاير شش ميلي متر، تويسركان و كبودراهنگ 13 ميلي متر، نهاوند 9 ميلي متر، فامنين و قهاوند پنج ميلي متر، اسدآباد 15 ميلي متر و بهار 21 ميلي متر گزارش شده است.

پيرتاج با بيان اينكه دماي هواي همدان از روز سه شنبه تا چند درجه كاهش مي يابد افزود: حداقل دماي هواي همدان دو درجه سانتيگراد زير صفر گزارش شده است و شامگاه دوشنبه به پنج درجه سانتيگراد زير صفر مي رسد و روز سه شنبه نيز به چهار درجه سانتيگراد زير صفر خواهد رسيد.

آب و هواي استان همدان در نتيجه وجود كوه هاي مرتفع ، رودخانه ها و پستي و بلندي هاي زياد، به شدت متغير است، زمستان هاي اين استان سرد، پربرف و باران و در تابستان ها دما معتدل است.

7523/576

سرخط اخبار استان‌ها