۱ دی ۱۳۹۳، ۱۷:۲۵
کد خبر: 81435247
T T
۰ نفر
يك مسوول: مسوولان براي مقابله با پديده شوم اعتياد اهتمام ويژه اي دارند

قصرشيرين - ايرنا - دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان كرمانشاه گفت: مسوولان براي مقابله با پديده شوم اعتياد اهتمام ويژه اي دارند.

به گزارش ايرنا، 'علي شمشيري' روز دوشنبه در جلسه شوراي فرعي مبارزه با مواد مخدر گيلانغرب افزود: در چند سال اخير در ارتباط با امنيت مرزهاي شرقي كشور براي جلوگيري از ورود مواد مخدر به داخل كشور اقدامات بسيار مطلوبي صورت گرفته است.

وي با اشاره به رهنمودها و تاكيد مكرر رهبر معظم انقلاب اسلامي مبني بر اهميت مقابله با شبيخون فرهنگي دشمنان گفت: بحث مواد مخدر از جمله دسايس سازمان يافته دشمنان براي ضربه زدن به نظام اسلامي است و بر همين اساس مبارزه با اين پديده شوم علاوه بر اهتمام بيشتر دولتمردان، همراهي بيش از پيش اقشار مختلف مردم را مي طلبد.

وي اظهارداشت: براي مقابله با پديده شوم مواد مخدر بايد همه دستگاهها احساس مسووليت كنند و در اين رابطه نبايد فقط به كار دستگاههاي امنيتي و انتظامي و همچنين اعتبارات خاص اكتفا كرد.

وي با تجليل از نقش ماندگار مردم گيلانغرب در دوران دفاع مقدس بيان كرد: اين شهرستان در مقايسه با ديگر شهرهاي كشور در بحث اعتياد از كمترين آسيب هاي اجتماعي برخوردار بوده است.

فرماندار گيلانغرب نيز در ادامه اين جلسه بر لزوم برگزاري همايش هاي علمي، پژوهشي و تحقيقاتي توسط دستگاههاي آموزشي، فرهنگي و مراكز علمي و دانشگاهها، اجراي طرح شناسايي و پاكسازي نقاط آلوده و برپايي همايش بزرگ پياده روي خانوادگي با موضوع پيشگيري از اعتياد در اين شهرستان تاكيد كرد.

'فرامرز اكبري' همچنين توسعه برنامه ورزش هاي همگاني و برپايي نمايشگاهي از اجراي طرح نقاط پاكسازي شده با هدف تنوير افكار عمومي براي مقابله با پديده شوم اعتياد در گيلانغرب را از جمله طرح هاي مهم و در دست اقدام ذكر كرد.

سرپل ذهاب و گيلانغرب در غرب استان كرمانشاه بيش از 180هزار نفر جمعيت دارند.ك/2

2501/7399/567

سرخط اخبار استان‌ها