معروف: اگر جايگزين اروپايي نداشته باشم به كازان نمي روم/ مبلغ قرارداد برايم مهم نيست

تهران - ايرنا - كاپيتان تيم ملي واليبال ايران و تيم شهرداري اروميه گفت: در صورتي به باشگاه روسي پاسخ مثبت مي دهم كه از حضور يكي از سه پاسور تيم هاي ملي فرانسه، صربستان و بلغارستان در تيم شهرداري اروميه اطمينان حاصل كنم.

'سعيد معروف' روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: درخواست رسمي باشگاه روسي كه بعد از آخرين مسابقه دور رفت مطرح شد، در ادامه مذاكرات پيش فصل تيم هاي اروپايي با اكثر ملي پوشان واليبال ايران بود كه به دليل جواب منفي بازيكنان عملي نشد. پيشنهادي كه بزعم خيلي از كارشناسان و واليبال دوستان در تاريخ واليبال ايران بي سابقه بوده و شايد ديگر در طول دوران كوتاه بازيكني ام تكرار نشود.

وي با بيان اينكه تعطيلات نيم فصل زمان مناسبي بود تا با آسودگي خاطر بتوانم تمامي جوانب را بررسي كرده و تصميمي درست را اتخاذ كنم افزود: مهمترين چيزي كه در اين تصميم برخي ها را به اشتباه واداشت، بحث هاي مالي مطرح شده در اين قرارداد است كه به جرات مي توانم بگويم كه مسائل مالي كمترين تاثير را در اتخاذ اين تصميم داشته است.

كاپيتان تيم واليبال شهرداري اروميه اظهار كرد: قبلا هم پيشنهادهاي مشابه از طرف باشگاه هاي ديگر داشتم ام اما به دليل تعهد اخلاقي به اروميه جواب مثبت ندادم، احساس قلبي من اين است كه طرفداران واقعي واليبال اروميه با تصميم بنده موافق خواهند بود و چه بسا مرا در مسير رسيدن به اين هدف ياري خواهند كرد.

وي ادامه داد: اگر اين انتقال صورت نگيرد، لطمه زيادي به بعد حرفه اي شخصيت معروف وارد مي شود و در اين مقطع انتظار مي رود كه شهردار محترم اروميه كه چندين و چند سال در راس واليبال اروميه فعاليت موفقي داشته است، در اين مسير همكاري كند.

معروف در پايان اضافه كرد: در صورت انجام اين انتقال و چه در صورت انجام نشدن آن هميشه در راستاي پيشرفت واليبال حرفه اي ايران تمام تلاشم را به كار خواهم بست و رسيدن به بهترين جايگاه واليبال دنيا با تيم ملي واليبال ايران در اولويت كاري من خواهد بود.

سعيد معروف پاسور و كاپيتان تيم ملي واليبال كه عنوان بهترين پاسور جهان را نيز در پرونده كاري خود دارد، امسال با باشگاه شهرداري اروميه قرارداد دارد.

اين بازيكن با پيشنهاد يك ميليون يورويي (40 ميليارد ريال) باشگاه زينت كازان روسيه نيز مواجه است و در صورت موافقت با انتقال او، دور برگشت ليگ برتر واليبال كه از دهم دي ماه آغاز مي شود، در تيم شهرداري اروميه نخواهد بود.

ورزشي(4)**1379/ 7126/581

سرخط اخبار استان‌ها