رسانه های ارمنستان: رهبر انقلاب توطئه تبلیغات ضداسلامی را برای جوانان آمریكا و اروپا تشریح كرد

مسكو-ایرنا- رسانه های ارمنستان نامه مقام معظم رهبری به جوانان آمریكای شمالی و اروپا را بازتاب دادند و نوشتند: رهبر انقلاب اسلامی در نامه خود توطئه تبلیغات ضداسلامی غرب را برای جوانان آمریكا و اروپا تشریح كرد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری آرمن پرس قدیمی ترین خبرگزاری ارمنستان با حدود یكصد سال قدمت انتشار، در بخش اخبار مهم خود نوشت: آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در نامه ای سرگشاده خطاب به جوانان كشورهای اروپایی و آمریكای شمالی نقشه های دولت های غربی را برای مبارزه با اسلام بازگو كرد.

'رهبر انقلاب اسلامی در نامه خود غرب را به تلاش های دامنه دار و برنامه ریزی شده برای ایجاد نفرت و خصومت با اسلام و مسلمانان جهان متهم كرد.'

در گزارش رسانه ارمنی به تشدید احساسات ضداسلامی و تبلیغات در برخی كشورهای اروپایی علیه اسلام در هفته های اخیر اشاره شده است.

آرمن پرس نوشت: آیت الله خامنه ای به جوانان كشورهای غربی توصیه كرد فریب این تبلیغات را كه با هدف ایجاد تصویری مخدوش از دین اسلام صورت می گیرد نخورند و با این دین از طریق خواندن كتاب قرآن و توجه به فرمایشات پیامبر اسلام(ص) آشنا شوند.

'آرمنیا تودی' خبرگزاری دیگر ارمنستان در گزارش خود نوشت: آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در رابطه با حوادث اخیر فرانسه و بروز موج جدید تبلیغات ضداسلامی از طرف غرب، به جوانان آمریكایی و كشورهای اروپایی نامه سرگشاده نوشت.

در این گزارش به تظاهرات هزاران نفر در كشورهای اروپایی اشاره و گفته شده است: رهبر انقلاب اسلامی در رابطه با تشدید تبلیغات ضداسلامی پس از حوادث اخیر پاریس و حمله مسلحانه به دفتر نشریه ای در این شهر نامه به جوانان اروپایی و آمریكایی نوشت.

'آیت الله خامنه ای جوانان غربی را از افتادن در دام اسلام هراسی كه با انجام تبلیغات مسموم در مورد اسلام و ارتباط آن با تروریسم از مدتها پیش برپا شده و ادامه دارد برحذر داشت.'

به گزارش منبع خبری ارمنی، رهبر معظم انقلاب در نامه خود به جوانان غربی توصیه كرده است كه جویای حقیقت باشند و هر ادعا در مورد اسلام را باور نكنند.

روزنامه ارمنی زبان 'ترت' هم به نقل از خبرگزاری ایتارتاس روسیه فرازهایی از نامه روشنگرانه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریكایی را منتشر كرد.

در این گزارش گفته شد: آیت الله خامنه ای از جوانان غربی دعوت كرد به تبلیغات ضداسلامی رسانه های غربی توجه نكنند زیرا كه قربانی كارزار تبلیغات دروغین و بی اساس می شوند.

'ایشان توصیه كردند معلومات خود از دین اسلام را از سرچشمه های اصلی آن در وهله اول قرآن به دست آورند.'

روزنامه ارمنی نوشت: رهبر انقلاب علت نگارش این نامه را حوادث اخیر فرانسه عنوان كرده اند .این نامه سرگشاده به زبان انگلیسی نوشته و در پایگاه اینترنتی ویژه رهبر انقلاب اسلامی منتشر شده است.

اروپام*1*391**1856

سرخط اخبار جهان