۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۴۹
کد خبر: 81480039
T T
۰ نفر
مرحوم جعفر علاقه مندان فناوری را به آموزش و پرورش آورد

تهران- ایرنا- معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش گفت: مرحوم جعفر علاقه مندان ابداعات بسیاری در آموزش و پرورش داشت كه یكی از آنها آوردن فناوری به این وزارتخانه بوده است.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش ایرنا، حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان روز دوشنبه در مراسم نكوداشت جعفر علاقه مندان از مدیران اسبق وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: مرحوم علاقه مندان كسی بود كه با نیت خوب كار می كرد و حدود چهار سال در شورای معاونان این وزارتخانه حضور داشت.

وی تصریح كرد: مرحوم علاقه مندان با تدبیر سخن می گفت و آنچه را كه می گفت عمل می كرد.

رییس سازمان پژوهش در برنامه ریزی آموزشی با بیان اینكه علاقه مندان پس از ورود به این سازمان كارهای بسیار مناسبی انجام داد تصریح كرد: البته عده ای برداشت های ناقصی از سخنان وی داشتند اما وی معتقد بود كه اگر ما به خروجی های وزارت آموزش و پرورش تكیه كنیم می توانیم فرآیندها را به درستی تفسیر كنیم.

محمدیان با بیان اینكه برخی از مدیران ایده خوبی دارند اما از اجرا هراس دارند یادآور كرد: ما نیازمند آن هستیم كه در دوره های مختلف آموزش و پرورش مدیرانی سكان امور را به دست بگیرند كه برای فردای فرزندان این كشور فكر و اندیشه داشته باشند.

مراسم نكوداشت مرحوم جعفر علاقه مندان امروز (دوشنبه) با حضور وزیر آموزش پرورش و شماری از مسوولان این وزارتخانه در محل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی برگزار شد.

فرآهنگ(3)**1883**م.ب** 1569
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ