۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۴۱
کد خبر: 81481644
T T
۰ نفر

نماینده ماكو خواستار قطع یارانه ثروتمندان شد

۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۴۱
کد خبر: 81481644
نماینده ماكو خواستار قطع یارانه ثروتمندان شد

تهران – ایرنا - نماینده مردم ماكو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی خواستار قطع یارانه ثروتمندان و اختصاص آن برای ایجاد اشتغال جوانان تحصیلكرده شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمد علیپور در نطق میان دستور امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی گفت: بهمن ماه، ماه به ثمر نشستن خون های ریخته شده و یادآور خاطرات مبارزات یكپارچه ملت ایران علیه طاغوت است .

وی افزود: آمریكایی ها 50 سال به سران طاغوت دیكته كرده بودند كه ایران یك ماه هم نمی تواند بدون اتكا به آمریكا، كشور را اداره كند و اقتصاد و ارتش كاملا به آمریكا وابسته بودند اما امروز به كوری چشم امریكایی ها، سی و ششمین سالگرد پیروزی خون بر شمشیر را جشن می گیریم.

نماینده مردم ماكو گفت: همه توطئه های آمریكا از جمله تحریم ها و سقوط قیمت نفت در پرتو رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری و مقاومت و پایداری ملت شریف ایران محكوم به شكست هستند.

وی از سفر رییس مجلس شورای اسلامی به منطقه آذربایجان تقدیر كرد و گفت: باوجودی كه دولت محترم در بودجه سال 93 مكلف شده بود افراد غیر نیازمند به دریافت یارانه نقدی را شناسایی و یارانه آنها را قطع كند اما این مصوبه اجرایی نشد.

علیپور خاطرنشان كرد: معضل بیكاری جوانان تحصلیكرده مورد غفلت واقع شده است.

وی اضافه كرد: روز به روز بر تعداد تحصیلكرده های بیكار اضافه می شود و تقریبا از 3 سال قبل استخدام های دولتی در وزارتخانه ها به حالت تعطیل درآمده است.

این نماینده مجلس معتقد است باید یارانه ثروتمندان قطع و صرف اشتغال جوانان شود.

وی ادامه داد: اكثر جوانان نمی توانندازدواج كنند وآنها كه ازدواج كرده اند سربار پدرمادر هستند.

علیپور خواستار لغو نشدن تعهد خدمت فرهنگیان به آموزش پرورش شد و مراكز تربیت دبیر را بهترین مراكز برای تربیت معلمین دانست.

سیام**9191**1449
۰ نفر