۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۲۹
کد خبر: 81483275
T T
۰ نفر
معاون وزیر: پست راهداری در زمره مشاغل حاكمیتی قرار گرفت

اراك-ایرنا-معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی گفت: پست راهداری با تایید معاونت توسعه و منابع انسانی رییس جمهوری در زمره مشاغل حاكمیتی قرار گرفت.

سید ' سعید سیدعلایی' روز چهارشنبه در جریان سفر یكروزه خود به استان مركزی در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا افزود: راهداران سرمایه های اصلی این وزارتخانه محسوب می شوند و با توجه به ماهیت كاری و وظیفه خطیری كه بر عهده دارند، نیازمند توجه و مساعدت بیشتری هستند كه این مهم در سال جاری محقق شد.

وی ادامه داد: كوتاهی در حوزه مرمت و نگهداری راهها به عنوان سرمایه های ملی موجب نابودی این شریانهای حیاتی خواهد شد، بنابراین كار راهداران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

سید علایی آموزش را از مهمترین مقوله ها در پیشبرد اهداف و برنامه های وزارت راه و شهرسازی عنوان كرد و افزود: آموزشهای كوتاه مدت برای كاركنان و راهداران به منظور تقویت بسترهای خدمت رسانی ازابتدای بهمن ماه سال جاری در این وزارتخانه آغاز شده است.

وی در خصوص فعالیت های وزارت راه و شهرسازی در حوزه راهداری نیز گفت: هم اینك 15 هزار راهدار در محورهای مواصلاتی كشور در هر ساعت از شبانه روز پاسخكوی نیازهای شهروندان در طول مسیر هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی افزود: این وزارتخانه با داشتن حدود 13 سازمان و زیرمجموعه، از بزرگترین وزارتخانه های كشور محسوب می شود و خدمات آن نقش مهمی در توسعه كمی و كیفی كشور دارد.

وی اظهار كرد: آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی نیز تعیین تكلیف شده و با توجه به پستهای خالی موجود در هراستان، نیروهای جدید مشغول به كار شده و از ابتدای سال آتی اولین حقوق خود را دریافت خواهند كرد.

بازدید از بخشهای مختلف اداره كل راه وشهرسازی و نشست پرسش و پاسخ با كاركنان از دیگر برنامه های سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به استان مركزی بود.ك/3

7112/559
۰ نفر