۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۲۲
کد خبر: 81485276
T T
۰ نفر
امام جمعه شيراز:انقلاب اسلامي تاثير شگرفي بر انسانيت داشت

شيراز- ايرنا- نماينده ولي فقيه در فارس و امام جمعه شيراز گفت:انقلاب اسلامي سرآغاز يك دگرگوني و تحول در جهان انسانيت است و تاثير شگرفي بر دنياي انسانيت داشت.

به گزارش ايرنا آيت الله اسدالله ايماني در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شيراز بيان كرد: پيروزي انقلاب اسلامي تلاش چند صد ساله نظام سلطه را به هم ريخت .

وي ادامه داد: نظام استكباري در طول سال ها برنامه ريزي هايي براي جهان انجام داد تا دين را از زندگي مردم خارج و منزوي كند و فكر و فرهنگ خود را بر جامعه بشري تحميل كند.

ايماني بيان كرد: اين برنامه هاي سلطه جويان نظام استكبار در دنيا اجرا مي شد تا اينكه انقلاب اسلامي با شعارهاي تكريم كرامت انساني و شعارهاي ديني به پيروزي رسيد و فعاليت خود را در عرصه جهاني آغاز كرد.

وي اظهارداشت: جهموري اسلامي الگوي جديد و موفقي را به مردم جهان ارائه كرد كه نظام استكباري با تمام قوا به مقابله با انقلاب اسلامي برخاست اما با گذشت 36 سال از پيروزي انقلاب اسلامي اين دشمني ها و توطئه ها ناكام مانده است.

او اضافه كرد: با وجود همه دشمني هاي دنياي استكبار جمهوري اسلامي ايران رشد و بالندگي لازم را پيدا كرده و روز به روز آرمان ها و افكار انقلاب اسلامي در جهان بيشتر شناخته مي شود.

امام جمعه شيراز عنوان كرد: امام راحل در روز 12 بهمن به كشور وارد شد و در روز 22 بهمن صداي مردم ايران و جمهوري اسلامي به گوش جهانيان رسيد.

آيت الله ايماني همچنين گفت: نامه رهبر معظم اتقلاب به جوانان اروپا و آمريكا يكي از نمونه هاي بارز گسترش انديشه انقلاب اسلامي در جهان است .

وي افزود: اين نامه فضاي ديگري در جامعه غرب رقم زده و افكار و انديشه هاي جوانان را نسبت به اسلام و قرآن و سنت پيامبر متحول كرده است.

امام جمعه شيرازبيان كرد: رهبر معظم انقلاب مي خواهند جوانان دنيا به روز باشند و مسايل اساسي دين را در چهار چوب انديشه و افكار دولت هاي استعمارگر مطالعه نكنند و خودشان به فهم و درك مناسبي از قران ، اسلام و سنت پيامبر دست يابند.

آيت الله ايماني اظهارداشت: انتشار و تحليل نامه رهبري به زبان هاي گوناگون از وظائف مهم امروز رسانه هاي به ويژه در فضاي مجازي است تا جوانان دنيا از اين چشمه جوشان متصل به وحي الهي غافل نشوند.

وي با بيان اينكه جوانان حزب الله با تاسي به مسير الهي به نصرت رسيده اند اضافه كرد: امروز رزمندگان حزب الله لبنان با اقتدار در مقابل اسرائيل استادگي مي كند و كه اين پيامي به امريكا، انگليس و فرانسه به عنوان حاميان اسرائيل است كه بدانند درصورت بروز هرگونه خطا، جواب ان را دريافت خواهيد كرد.

امام جمعه شيراز ادامه داد: حزب الله با اقدامات خود به ديگر مسلمانان پيام مي دهد كه اگر ايستادگي و اطاعت از ولايت و رهبر معظم انقلاب اسلامي را پذيرا باشيد به افتخار، عزت و كمال خواهيد رسيد و اين درحالي است كه امروز حزب الله دشمن سرسختي براي اسرائيل جنايتكار است.ك/2

7374/ 675

سرخط اخبار استان‌ها