۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۶:۰۶
کد خبر: 81485336
T T
۰ نفر
امام جمعه مباركه: دهه فجر  نماد استكبار ستيزي ملت ايران است

مباركه، اصفهان- ايرنا- امام جمعه مباركه گفت: دهه فجر نماد استكبار ستيزي و ظلم ستيزي ملت ايران است.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام والمسلمين « محمد جواد محمدي » در خطبه هاي نماز جمعه مباركه با تبريك فرا رسيدن ايام الله دهه فجرانقلاب اسلامي ، اين دهه را دهه تحقق اسلام در ايران و شروع دانش و بصيرت دانست وگفت: نادان نگه داشتن ملت ها بزرگترين راهبرد كشورهاي استعمارگر است.

وي افزود: پيروزي انقلاب اسلامي در ايران، نقشه هاي استكبار را براي ملت ايران نقش برآب كرد.

حجت الاسلام محمدي، بيداري اسلامي در دنيا را يكي از بركات انقلاب اسلامي دانست و گفت: ترس رژيم صهيونيستي از حماس و حزب الله لبنان، نمونه علني قدرت اسلام و از معجزات انقلاب اسلامي است.

امام جمعه مباركه با محكوم كردن اقدام فرانسه و دشمنان اسلام در توهين به پيامبر اكرم (ص) افزود: دشمنان اسلام در پي آن هستند اسلام هراسي را در كشورهاي اروپايي و امريكايي رواج دهند .

وي با اشاره به نامه مقام معظم رهبري به جوانان اروپا و آمريكاي شمالي گفت: رهبر انقلاب از جوانان آمريكايي و اروپايي خواستند تا پس از تحقيق، درباره دين اسلام قضاوت كنند نه آن چيزي كه دولتمردان آمريكايي و اروپايي درباره اسلام مي گويند .

وي نامه مقام معظم رهبري را اقدامي به موقع و حكيمانه در برابر توطئه اسلام هراسي دشمنان دانست.

امام جمعه مباركه با اشاره به بازتاب‎‎هاي گسترده جهاني اين نامه، اين قبيل حركت‏‏‌ها را ناشي از حكمت بزرگان ما و ولايت فقيه در كشورمان براي اعلام توصيه‏‏‌هاي به موقع دانست.

حجت الاسلام محمدي توهين به پيامبر عظيم الشان اسلام را اعلام جنگ از سوي غربي ها براي از بين بردن وحدت مسلمانان دانست و گفت: مسلمانان بايد با دسيسه ها و توطئه هاي دشمنان اسلام مقابله كنند.

شهرستان مباركه با 143 هزار نفر جمعيت در 45 كيلومتري جنوب غربي اصفهان قرار دارد.

پ/7150/ 7132

سرخط اخبار استان‌ها