۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۸:۴۴
کد خبر: 81485462
T T
۰ نفر
لیگ برتر فوتبال/ تساوی بدون گل ملوان و تراكتورسازی

انزلی - ایرنا - در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران، دیدار تیم های فوتبال ملوان و تیم تراكتورسازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت .

به گزارش عصر جمعه ایرنا، در نیمه اول این دیدار كه برای ملوان ها از حساسیت خاصی برخوردار بود دو موقعیت حساس توسط بازیكنان این تیم ایجاد شد كه بدون نتیجه ماند.

پاس احمدزاده در دقیقه هشت از بین مدافعان تیم ملوان برای ادینیو فرستاده شد كه توسط صادقی مهار شد.

ضربه ایستگاهی پژمان نوری در دقیقه 11 از پشت محوطه جریمه با اختلاف كمی از روی دروازه تراكتورسازی به بیرون رفت.

در دقیقه 20 حمله همه جانبه ملوانی ها چند فرصت پیاپی برای آنها ایجاد كرد كه فرصت اول با ضربه پژمان نوری و دفع مدافعان تراكتور ناموفق ماند و در پی آن فرصت دوم نیز به یوسفی رسید كه ضربه خطرناك او نیز از بالای دروازه به بیرون از زمین رفت.

در دقیقه 40 ضربه خطای پشت محوطه جریمه از سوی بازیكنان ملوان ارسال شد كه با ضربه سر كنعانی از كنار دروازه عیسی اندوی به بیرون رفت.

در دقیقه 50 پاس بلند میرهانی هاشمی درون محوطه جریمه ملوان با فرار ادینیو و ضربه سرضرب وی مواجه شد كه به طرز خطرناكی از كنار دروازه ملوانان به بیرون رفت.

بیژن حیدری قضاوت این دیدار حساس را به همراهی هادی طوسی ، حسن انتظاری وسعید شمس به عهده داشت . فریدون اصفهانیان نیز به عنوان ناظر در این دیدار حاضر بود.

ملوان بندرانزلی: ایمان صادقی، سعید یوسف زاده، پژمان نوری، عزت الله پورغاز، محمدحسین كنعانی، مازیار زارع، محسن یوسفی، صادق محرمی (61 آقایی)، ابوالحسن جعفری، عزیز معبودی و فرزاد حاتمی

سرمربی: فیروز كریمی

تراكتورسازی: عیسی اندوی، سید مهدی قریشی، میرهانی هاشمی، شهریار شیروند (15 تیموریان)، حبیب گردانی، مهدی كیانی، احمد كامدار، فرشاد احمدزاده، شاهین ثاقبی، مهرداد بایرامی (65 دلیر) و ادینیو

سرمربی: رسول خطیبی

بیش از 10 هزار تماشاچی از این بازی در ورزشگاه تختی شهر انزلی دیدن كردند.

دیدار ملوان بندر انزلی و تراكتورسازی ساعت 15 روز جمعه در یك هوای مطبوع و آفتابی در ورزشگاه قدیمی تختی برگزار شد.

حواشی:

*تراكتورسازان كه در نیم فصل قرارداد خود را با اسپانسر این تیم لغو كردند در بازی امروز با لباس هایی كه نام حضرت محمد(ص) بر روی آنها نقش بسته بود، در بازی حاضر شدند.

*قبل از آغاز بازی چند تن از بازیكنان دو تیم به نیمكتهای تیم مقابل رفتند. شاهین ثاقبی و محمد پوررحمت الله كه از بازیكنان فصل قبل ملوان بودند با دسته گل به سمت نیمكت ملوانان رفتند و از سوی تماشاگران این تیم به شدت تشویق شدند . محمدحسین كنعانی زادگان و فرزاد حاتمی نیز به سمت نیمكت تیم تراكتورسازی رفتند.

*محمد آبشك نیز كه در نقل و انتقالات نیم فصل به ملوان پیوست از سوی طرفداران این تیم مورد تشویق قرار گرفت. وی سابقه بازی در تیم داماش گیلان را دارد.

رسول خطیبی به دلیل تنش های ایجاد شده بین هواداران به جلال مرادی ناظر دیدار اعتراض كرد.

آندو تیموریان نیز كه برای نخستین بار با پیراهن تراكتورسازی به میدان آمده بود از سوی هواداران ملوان مورد تشویق قرار گرفت .

*فرهاد پورغلامی مربی سابق ملوانان و دستیار فعلی مجید جلالی در تیم سایپا از روی سكوها نظاره گر این بازی بود.

*هواداران تیم ملوان در بازی امروز مقابل تراكتور با استفاده از بلیت های رایگان از این بازی دیدن كردند. بلیت های هواداران این تیم توسط مدیریت باشگاه برای حمایت بیشتر هواداران از تیم، در اختیار آنها قرار گرفت.ك/2

620 / 695

سرخط اخبار استان‌ها