۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۸:۴۳
کد خبر: 81485723
T T
۰ نفر
نخستين نمايشگاه بين المللي چاي، قهوه و صنايع وابسته در كيش گشايش يافت

كيش - ايرنا - نخستين نمايشگاه بين المللي چاي، قهوه، كافي شاپ و صنايع وابسته جمعه شب با حضور برندهاي معروف داخلي و خارجي در تالار شهر كيش گشايش يافت.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، در اين نمايشگاه 30 شركت داخلي و خارجي توليد كننده چاي و قهوه و همچنين شركت هاي توليد و عرضه كننده لوازم جانبي كافي شاپ ها ، رستوران ها و مراكز پذيرايي آخرين محصولات خود را به نمايش گذاشتند.

هدف از برپايي اين نمايشگاه آشنايي با برندهاي معروف چاي و قهوه جهان و دستاوردهاي اين حوزه و همچنين ارتقاي سطح خدمات پذيرايي در هتل ها و مراكز پذيرايي براي توسعه گردشگري است.

در اين نمايشگاه 15 تن از منتخبان مرحله مقدماتي مسابقات باريستاي ايران (افراد حرفه‌اي در زمينه تهيه نوشيدني‌هاي قهوه) كه اخيرا با حضور انجمن جهاني رويدادهاي قهوه (WCE) در تهران برگزار شده بود زير نظر سرداور بين المللي آرژانتيني به رقابت پرداختند كه نفرات نهايي اين مسابقات در پايان نمايشگاه معرفي و برگزيدگان به مسابقات جهاني آمريكا 2015 اعزام خواهند شد.

اين نمايشگاه تا دوشنبه 13 بهمن ماه از ساعت 18 تا 22 پذيراي بازيدكنندگان خواهد بود.

باريستا در زبان ايتاليايي به معني‌ مرد يا زني است كه پشت ميز كار كرده و انواع نوشيدني‌ هاي سرد و گرم تهيه مي‌كند ،‌ در آمريكا باريستا فقط براي افرادي بكار برده مي شود كه تخصص آنها در زمينه تهيه قهوه است.

1630**1641/668/ 684
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد