كاركنان وزارت ارشاد و سازمان تامین اجتماعی با آرمانهای امام راحل تجدید میثاق می كنند

شهرری - ایرنا - با فرارسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسوولان و كاركنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تامین اجتماعی با حضور در مرقد مطهرامام خمینی (ره) به ساحت مقدس بزرگ معمار انقلاب اسلامی ادای احترام می كنند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تامین اجتماعی همزمان با فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در حرم مطهر معمار كبیر انقلاب اسلامی ضمن تجدید میثاق با آرمانهای شهدا و امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت خواهند كرد.

همچنین شركت كنندگان در این مراسم با نثار تاج گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره امام راحل را گرامی خواهند داشت.

«سید تقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به همراه معاونین، مدیران و جمعی از كاركنان خود در ساعت 10 صبح امروز/ شنبه/ با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی به عنوان اولین گروه به مقام شامخ امام راحل ادای احترام خواهند كرد.

در دومین برنامه امروز «علی جنتی» به همراه معاونین، مدیران و جمعی از كاركنان خود طبق برنامه زمانبندی شده راس ساعت 30 : 10 با حضور در حرم مطهر با آرمانهای والای رهبر فقید انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند كرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را در این مراسم روسای سازمان سینمایی و سمعی بصری، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان حج و زیارت، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سازمان چاپ و انتشارات، ستاد عالی كانونهای فرهنگی و هنری مساجد، هیات امنای كتابخانه های عمومی كشور و موسسه پژوهشی فرهنگ، هنر و ارتباطات همراهی خواهند كرد.

687/1724
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه