۱۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰:۲۳
کد خبر: 81488689
T T
۰ نفر
چمران: از حمايت هيات دولت براي انتخابات شوراياري ها تشكر مي كنم

تهران - ايرنا - رئيس شوراي اسلامي شهر تهران از حمايت هيات دولت براي برگزاري انتخابات محلي شوراياري هاي شهر تهران تشكر كرد.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي شوراي اسلامي شهر تهران، احمد حكيمي پور عضو شوراي اسلامي شهر تهران در نطق پيش از دستور يكصد و بيست و هشتمين جلسه شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به موضوع شوراياري هاي شهر تهران خاطر نشان كرد: با استقبال خوب از اين انتخابات، با توجه به نزديك شدن به اتمام زمان ثبت نام و مراجعه تعداد زيادي در اين زمان پيشنهاد تمديد زمان ثبت نام را دارم.

مهدي چمران نيز گفت: از رئيس جمهور و هيات دولت براي همكاري در جهت برگزاري انتخابات شوراياري هاي شهر تهران تشكر مي كنم.

وي با اشاره به نشست با وزير كشور در اين رابطه افزود: وزير كشور نيز طي سخناني در موضع خود را اعلام و اميدواريم با اين همكاري خوب انتخابات شوراياري ها انجام پذيرد.

رئيس شوراي اسلامي شهر تهران همچنين ضمن تبريك آغاز ايام دهه فجر گفت: همه مردم ايران انتظار ورود امام راحل (ره) را مي كشيدند و همه منتظر پرواز انقلاب بودند كه به سوي تهران در حركت بود.

وي با بيان اينكه مسئوليت سالن يك فرودگاه مهرآباد را بر عهده داشتم ادامه داد: اشك هايي كه از چشمان امام راحل (ره) ريزش كرد و شادي و شعفي كه تمام مردم از فرودگاه تا بهشت زهرا (س) را داشته همه به خاطر داريم و اين خطرات فراموش نشدني است.

وي ابراز اميدواري كرد تا شايستگي اين را داشته باشيم كه انقلاب اسلامي را كه با نثار خون شهدا و تحمل سختي ها و مشكلات فراوان به دست آمده است را بتوانيم حفظ كنيم و به دست حضرت مهدي موعود (عج) بسپاريم.

تهرام/7561//1348
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه