۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۱۵:۵۲
کد خبر: 81524745
T T
۰ نفر
هواشناسی: بارش های پراكنده در برخی از مناطق ادامه می یابد

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی كشور اعلام كرد: با عبور یك جبهه بارشی از نوار شمالی كشور روز دوشنبه در برخی از نقاط شمال غرب و ارتفاعات البرز و روز سه شنبه هفته جاری در برخی از مناطق سواحل جنوبی دریای خزر وشمال شرق، غرب وارتفاعات البرز ابرناكی، بارش پراكنده برف و باران و وزش باد پیش بینی می شود.

به گزارش ایرنا، طبق نقشه های هواشناسی از روز چهارشنبه این هفته این سامانه بارشی علاوه بر نوار شمالی كشور، دامنه های مركزی زاگرس و بخش هایی از مركز و شرق كشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد و روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز خلیج فارس مواجی خواهد بود.

همچنین براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی طی روز جاری در اكثر نقاط كشور، جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما و در برخی شهرهای صنعتی افزایش نسبی آلاینده ها پیش بینی می شود.

مدیركل پیش بینی سازمان هواشناسی كشور در خصوص وضعیت هوای تهران نیز به خبرنگار ایرنا، گفت: هم اكنون دمای هوای تهران به حدود 15 درجه بالای صفر رسیده، رطوبت نسبی هوا حدود 19 درصد، سرعت وزش باد 32 كیلومتر بر ساعت و كمینه و بیشینه امروز هوای تهران نیز بین 5 تا 15 درجه بالای صفر پیش بینی شده است.

احد وظیفه، افزود: كمینه و بیشینه هوای تهران فردا به 5 تا 15 درجه بالای صفر می رسد و نقشه های هواشناسی نشان می دهند، آسمان تهران نیز در این روز كمی ابری تا نیمه ابری در بعضی از ساعات با غبار محلی خواهد بود.

مدیركل پیش بینی سازمان هواشناسی كشور، اظهار داشت: كمینه و بیشینه هوای تهران طی روز سه شنبه این هفته جاری بین 4 تا 15 درجه بالای صفر خواهد بود و نقشه های هواشناسی نشان می دهند، آسمان پایتخت در این روز نیمه ابری تا ابری در بعضی از ساعات با بارش باران خواهد بود.

اقتصام(4)1108**1558
۰ نفر