۱۱ اسفند ۱۳۹۳، ۲۲:۲۰
کد خبر: 81526522
T T
۰ نفر
جشن پیروزی نیروهای عراقی بعد از آزادسازی مناطق گسترده در شمال سامرا

سامرا- ایرنا- به دنبال پیروزهای روز دوشنبه نیروهای عراقی شامل ارتش و نیروهای عشایر و داوطلب مردمی، صدها رزمنده شامگاه دوشنبه در سامرا جشن پیروزی برگزار كردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رزمندگان عراقی در جشن پیروزی خود، شعارهای «ما سربازان (آیت‌الله) سیستانی هستیم»، «ما سرباز مرجعتیم» و «جنایتكاران اسپایكر را تسلیم عدالت می‌كنیم» سر دادند.

این جشن پیروزی پس از آنكه نیروهای ارتش و مردمی توانستند مناطق وسیعی از شمال سامرا و اطراف تكریت را آزاد كنند، در جوار حرمین امامین عسگرین برپا شد.

در عملیات امروز كه از ساعت پنج و نیم صبح با فرمان حیدر العبادی نخست وزیر عراق شروع شده، مناطق مهمی در الدور در جنوب، القادسیه در شمال و شهر العلم در شرق تكریت و همچنین مناطق مهمی در اطراف سامرا آزاد و پاكسازی شد.

هم اكنون در برخی از این مناطق، درگیری های شدیدی جریان دارد به طوری كه در مناطق العوجه و الدور، نبردها به صورت تن به تن صورت گرفت.

داعش كه در طول دو روز گذشته با آغاز عملیات آزادسازی تكریت و پاكسازی استان صلاح الدین با رمز «لبیك یا رسول الله» شكست سنگینی را متحمل شده، شامگاه امشب چهار موشك بی‌هدف به شهر سامرا شلیك كرد. هنوز خسارتی از این حمله گزارش نشده است.

خاور ** 1770 ** 2023
۰ نفر

سرخط اخبار جهان