۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۷:۵۹
کد خبر: 81526621
T T
۰ نفر

كلانتري 15شهرستان ملارد افتتاح شد

۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۷:۵۹
کد خبر: 81526621
كلانتري 15شهرستان ملارد افتتاح شد

تهران - ايرنا - كلانتري 15 يوسف آباد قوام ملارد در آييني با حضورجمعي از مسوولان استاني و محلي در مجتمع مسكوني مسكن مهر بخش صفادشت اين شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگارايرنا فرمانده انتظامي ويژه غرب عصردوشنبه در اين مراسم گفت: تأمين امنيت از مهمترين وظايف نيروي انتظامي است و استقرار كلانتري 15 در مجتمع مسكوني مسكن مهر بر اساس نياز منطقه بوده و اميد است با همكاري و پشتيباني مردم بتواند در حفظ نظم و امنيت در منطقه موفق باشد.

سردار ناصر اصلاني افزود: ساختمان اين كلانتري در يك سال آينده با پشتيباني و همكاري مسوولان و شوراي اسلامي شهر صفادشت تامين خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمين جعفر محسن زاده امام جمعه شهر صفادشت نيز گفت: امنيت اساسي ترين نياز جامعه است كه خوشبختانه نيروي انتظامي با درايت و معنويت عهده دار تأمين امنيت براي آحاد مردم است و حضور پليس در اين منطقه موجب ايجاد و حفظ امنيت و اسايش براي مردم است و ما از اين اقدام تشكر مي كنيم.

داوود كرمي فرماندار ملارد نيز گفت: استقرار كلانتري 15در مجتمع مسكن مهر يوسف آباد قوام اقدام بسيار ارزشمند و خوب نيروي انتظامي است كه امروز بعد از پيگيريها و بررسيها براي تأمين و حفظ هر چه بيشتر امنيت و آسايش مردم فعاليت خود را آغاز كرد.

وي افزود: براساس برنامه از سال 94 مجتمع مسكوني مسكن مهربخش صفادشت پذيراي بيش از60 هزار نفر از شهروندان متقاضي مسكن مهر خواهد بود.

تهرام/7409/1831
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه