۱۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۵:۵۷
کد خبر: 81536444
T T
۰ نفر
نظرعلي: انتظاري از تيم ملي هندبال زنان در جاكارتا نداريم

تهران - ايرنا - نايب رئيس جديد زنان فدراسيون هندبال گفت:‌ تيم هندبالي كه با عنوان تيم ملي زنان راهي جاكارتا مي شود تا در مسابقات هندبال قهرماني آسيا شركت كند در حقيقت تيم نوجوانان و جوانان است و هدف فدراسيون از اعزام چنين تيمي افزايش انگيزه بازيكنان اين رده سني است.

پروانه نظرعلي در گفت و گو با خبرنگار ايرنا،‌ با بيان اينكه فدراسيون انتظاري از تيم اعزامي به مسابقات قهرماني آسيا در جاكارتا ندارد، افزود: از تيمي كه فقط يك بازيكن بزرگسال دارد و بسيار بي تجربه است انتظاري نداريم و اما اگر اين تيم كه از ارديبهشت ماه به صورت پي در پي در 14 اردو شركت كرده، به مسابقات اعزام نمي شد ظلمي در حق شان محسوب مي شود و از سوي ديگر اين تيم را دچار بي انگيزگي مي كرد.

وي اضافه كرد: حدود 20 روز پيش در تمرينات اين تيم شاهد تمرين و تلاش بازيكنان بودم اما اگر خيلي خوش شانس هم باشيم در مسابقات قهرماني آسيا نمي توانيم از سد تيم هاي چون قزاقستان،‌ كره جنوبي و شمالي يا چين و ژاپن عبور كنيم.

نايب رئيس زنان فدراسيون هندبال گفت: ‌با توجه به اينكه در آخرين روزهاي سال قرار داريم و شرايط مالي فدراسيون زياد خوب نيست، هزينه اين سفر به سختي تامين شد اما من مطمئن هستم اين تيم طي دو سال آينده و با برنامه ريزي خوب مي تواند با قدرت بالايي در رقابت هاي قهرماني آسيا 2017 شركت كند و جايگاه خوبي بدست آورد.

تيم ملي هندبال زنان ايران به منظور شركت در رقابت هاي قهرماني آسيا پنجشنبه شب راهي جاكارتا پايتخت اندونزي خواهد شد.

ورزشي** 1828 **1210**1379

سرخط اخبار ورزش