۸ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۱۵
کد خبر: 81553305
T T
۰ نفر
رییس دانشگاه ایلام: همدلی دولت و ملت زمینه ساز جهش علمی كشور است

ایلام - ایرنا - رییس دانشگاه ایلام گفت: همدلی و همزبانی دولت و ملت زمینه ساز جهش علمی كشور و رشد و توسعه همه جانبه است.

محمد علی اكبری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نامگذاری مدبرانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در سال 94 بنام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی اظهار كرد: این شعار زمینه اعتماد بیشتر بین مردم ایران اسلامی و خادمان آنها را فراهم می كند.

وی با بیان اینكه در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، باید تمام توان دانشگاه ها و دانشگاهیان برای جهش علمی كشور بكار گرفته شود، افزود: دانشگاه های سراسر كشور باید خود را مخاطب آرمان جهش علمی و فناوری مورد نظر مقام معظم رهبری بدانند.

رییس دانشگاه ایلام با اشاره به پیشرفت های كشور در همه زمینه ها و اقتدار و عزت منطقه ای و بین المللی ایران اسلامی، جهش علمی كشور را از منویات رهبر معظم انقلاب و مطالبات اصلی مردم عنوان كرد.

علی اكبری با تاكید بر اینكه آرمان های مقام معظم رهبری و ملت سرافراز ایران باید مورد توجه دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی كشور قرار گیرد، ابراز امیدواری كرد كه شعار سال 94 زمینه ساز تحقق مطالبات رهبری و مردم باشد.

وی تاكید كرد: ضرورت نقش آفرینی دانشگاه ها در همه عرصه ها بخصوص در تحقق جهش علمی مورد نظر رهبر معظم انقلاب در سال جدید بارز و مشهود است.

علی اكبری با بیان اینكه دانشگاه ایلام بعنوان دانشگاه محوری در این استان، خود را به تلاش در جهت تحقق جهش علمی كشور ملزم می داند، ابراز امیدواری كرد با همدلی و همراهی دولت و ملت زمینه تحقق این خواست رهبری و ملت فراهم شود.

6032/9002

سرخط اخبار استان‌ها