۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۳:۰۷
کد خبر: 81554115
T T
۰ نفر
واژگونی خودرو سمند در اتوبان زنجان - قزوین یك كشته  برجا گذاشت

زنجان - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: واژگونی یك دستگاه خودرو سواری سمند در اتوبان زنجان - قزوین یكی از سرنشینان را به كام مرگ فرستاد و راننده و دو سرنشین دیگر را نیز راهی بیمارستان كرد.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه تلخ ساعت 10 و سی دقیقه صبح امروز در كیلومتر 33 لاین شمالی این راه ارتباطی و بر اثر عدم توجه كافی راننده به جلو كه ناشی از خستگی و خواب آلودگی بود رخ داد.

وی اظهار كرد: این زن با واژگون شدن خودرو از صندلی عقب به بیرون پرت شد و بر اثر شدت ضربه و جراحات وارده در دم جانش را از دست داد كه اگر هشدارها و توصیه ها را درخصوص بستن كمربند ایمنی جدی می گرفت شاید همچون دیگر سرنشینان زنده می ماند و خانواده و اطرافیان را در تعطیلات ایام عید داغدار نمی كرد.

شیرمحمدی افزود: این خودرو قبل از واژگونی با یكدستگاه خودرو 206 كه در جهت موافق درحال حركت بود برخورد می كند كه خوشبختانه به راننده و سرنشینان این خودرو سواری آسیبی وارد نمی شود.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینكه رانندگی خودرو سواری را یك زن برعهده داشت گفت: مصدومین نیز كه شامل دو زن و یك مرد بودند جهت مداوا و درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.

شیرمحمدی به رانندگان توصیه كرد استراحت كافی قبل از حركت را جدی بگیرند و سرنشینان نیز از خواب در داخل خودرو پرهیز و هر از چندگاهی با راننده صحبت كنند تا خستگی و خواب به سراغ هدایت كننده خودرو نیاید.

به گزارش ایرنا از زمان آغاز طرح نوروزی پلیس تاكنون شش نفر در راههای ارتباطی زنجان به دلیل سانحه رانندگی جان خود را از دست داده اند.

597/6085 / 1539
۰ نفر