۱۰ فروردین ۱۳۹۴، ۱۳:۴۳
کد خبر: 81555095
T T
۰ نفر
مومني:همه مردم قشم بايد ازنتايج سرمايه گذاري ها بطوريكسان بهره مند شوند

قشم – ايرنا – مديرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: براساس سياست هاي دولت تدبير و اميد همه مردم جزيره بايد از نتايج فعاليت هاي اقتصادي و سرمايه گذاري ها در اين منطقه به طور يكسان بهره مند شوند.

حميد رضا مومني روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا با تشكر از سفر رييس جمهوري به قشم افزود: براي نيل به اين هدف دولت، فعاليت هاي اقتصادي در كل جزيره قشم با هدف بهره مند شدن مردم بومي از تنوع اين نوع فعاليت ها تقسيم بندي مي شود.

وي گفت: منطقه آزاد قشم براساس راهكارهاي رئيس جمهوري، پروژه سوخت رساني به كشتي هاي عبوري در خليج فارس، توسعه اسكله هاي بهمن و كاوه و ارائه خدمات عمومي در كل جزيره قشم را در دستور كار خود قرار داده است.

مديرعامل منطقه آزاد قشم از ايجاد پنجره واحد و فراهم كردن شرايط جذب سرمايه گذاران داخلي و خارجي و سرعت بخشيدن به طرح هاي توليدي به عنوان ديگر برنامه هاي اين سازمان نام برد.

مومني با اشاره به تاكيد رئيس جمهوري بر ايجاد گمرك در شهر درگهان قشم يادآور شد: راه اندازي گمرك در اين شهر تجاري نقش مهمي در رونق اقتصادي اين منطقه خواهد داشت و حوزه اقتصادي اين منطقه را متحول مي كند.

وي به افتتاح بيمارستان پيامبر اعظم (ص) قشم با حضور دكتر روحاني و واگذاري بهره برداري آن به وزارت بهداشت و درمان نيز اشاره كرد و گفت: اميدواريم اين پروژه با حضور پزشكان متخصص و كادر درماني مجرب با توجه به تجهيزات مدرن بتواند آرزوي ديرينه مردم اين منطقه در حوزه بهداشت و درمان را برآورده كند.

دكتر روحاني روز شنبه در راس هياتي متشكل از محمد نهاونديان رئيس دفتر رئيس جمهوري، عبدالرضا رحماني فضلي وزير كشور، سيد حسن قاضي زاده هاشمي وزير بهداشت و درمان و آموزش پزشكي، اكبر تركان دبير شوراي عالي مناطق آزاد كشور و جمع ديگري از مسئولان كشوري، استاني و شهرستان قشم ضمن بازديد از چند پروژه در جزيره قشم، بيمارستان 160 تختخوابي پيامبر اعظم (ص) قشم را نيز افتتاح كرد.ك/3

1871/6048

سرخط اخبار استان‌ها