۱۱ فروردین ۱۳۹۴، ۱۰:۰۷
کد خبر: 81555671
T T
۰ نفر
ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی دستگاه های دولتی آغاز شد

تهران- ایرنا- ثبت نام در آزمون استخدامی پیمانی 94 دستگاه های اجرایی و دولتی ساعاتی پیش از طریق سایت سازمان سنجش آموزش كشور آغاز شد.

مشاور سازمان سنجش آموزش كشور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با اشاره به این كه ثبت نام در این آزمون از شب گذشته آغاز شد گفت: داوطلبان می توانند برای ثبت نام در آزمون استخدامی مشترك فراگیر دستگاه های اجرایی كشور برای استخدام پیمانی در سال 1394، از طریق سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام كنند.

حسین توكلی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده وزارت امور اقتصاد و دارایی ، دیوان عدالت اداری، سازمان های امور مالیاتی كشور، پزشكی قانونی، ثبت احوال كشور، دامپزشكی، سنجش آموزش كشور، ملی بهره وری ایران، هواپیمایی كشوری، مركز اورژانس تهران، استانداری و برخی از دستگاه های اجرایی استان خراسان شمالی، سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری در نظر دارند نیروی انسانی مورد نیاز خود را طبق مفاد قانون مدیریت خدمات كشوری در چارچوب دستور العمل نحوه برگزاری امتحان عمومی جذب كنند.

وی خاطرنشان كرد: بر این اساس طبق مفاد قانون مدیریت خدمات كشوری و در چارچوب دستوالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای بكار گیری افراد واجد شرایط در دستگاه های اجرایی موضوع بخشنامه شماره 9757/93/200 مورخ 19/7/93 و سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور (تبدیل وضع مربیان حق التدریس موضوع مصوبه شماره 122218/ت50947ه مورخ 17/10/93 هیات وزیران) از محل مجوزهای استخدامی اخذ شده از طریق برگزاری آزمون مشترك فراگیر به صورت كتبی توسط سازمان سنجش آموزش كشور (به عنوان موسسه مجری) و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور در سال 94 و طی مراحل گزینش بصورت پیمانی تامین كنند.

توكلی یاد آورشد كه ثبت نام در این آزمون تا 17 فروردین 1394 (دوشنبه) از طریق سایت سازمان سنجش آموزش كشور ادامه دارد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور افزود: توضیحات بیشتر در خصوص ضوابط و شرایط هریك از دستگاه ها و تاریخ آزمون در دفترچه آزمون و اطلاعیه ثبت نام در سایت این سازمان قرار داده شده است.

توكلی با اشاره به اینكه در اطلاعیه قبلی اعلام شده بود كه چنانچه علاوه بر دستگاه های اجرایی فوق دستگاه دیگری به این تعداد اضافه شود اسامی نهایی متقاضی استخدام در اطلاعیه یادشده درج و اطلاع رسانی می شود، اظهار داشت: سازمان زمین شناسی و اكتشافات معدن به لیست قبلی اضافه شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور گفت: آزمون استخدامی اول خرداد ماه 94 (جمعه) با توجه به آمار داوطلبان متقاضی ثبت نام كننده همزمان با تهران در شهرهای بزرگ كشور نیز برگزار می شود.

فراهنگ**1355**1569
۰ نفر