۱۱ فروردین ۱۳۹۴، ۱۳:۰۵
کد خبر: 81556003
T T
۰ نفر
محور هراز تا اطلاع ثانوي مسدود است/در حدود20 ميليون تردد خودرو در جاده هاي استان تهران به ثبت رسيد

تهران - ايرنا - سرپرست مركز مديريت راه هاي استان تهران گفت: به دليل ريزش كوه در محدوده تونل تكاور و گزنك محور هراز واقع در استان مازندران، تردد در اين مسير از ساعت 9 صبح امروز تا اطلاع ثانوي مسدود است.

فرشاد اسكندري روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: محور شمشك به ديزين نيز همچنان به علت احتمال ريزش كوه و بهمن تا اطلاع ثانوي مسدود است.

وي با بيان اينكه وضعيت ترافيكي محور مواصلاتي دماوند - فيروزكوه در هر دو سوي جاده نيمه سنگين است، تصريح كرد: هم اكنون حجم ترافيك سنگيني نيز در محور مواصلاتي كرج به سمت چالوس برقرار است.

سرپرست مركز مديريت راه هاي استان تهران همچنين با اشاره به بارش بي سابقه باران و تگرگ شب گذشته در استان تهران، گفت: محورهاي جاجرود و هراز در پي اين بارندگي دچار آبگرفتگي شدند كه با حضور به موقع گشت هاي راهداري در اين دو مسير از بروز حادثه جلوگيري شد.

** اعلام محدوديت هاي ترافيكي 12، 13 و 14 فروردين

اسكندري در ادامه به محدوديت هاي ترافيكي درنظر گرفته شده براي سه روز پاياني تعطيلات نوروزي اشاره كرد و گفت: محور هراز از ساعت 12 فردا (12 فروردين) به سمت شمال به روي خودروهاي عبوري بسته مي شود و سه ساعت بعد نيز اين محور از آمل به سمت تهران يكطرفه مي شود.

وي افزود: محور كرج به چالوس نيز از ساعت 12 فردا از ميدان اميركبير شهر كرج به سمت چالوس به روي خودروهاي عبوري بسته مي شود و ساعت 15 همان روز نيز از سمت چالوس به سوي كرج يكطرفه خواهد شد.



** آخرين آمارها از ترددهاي جاده اي استان تهران در ايام نوروز

سرپرست مركز مديريت راه هاي استان تهران آمار تردد خودروها در محورهاي مواصلاتي استان تهران از 25 اسفند تا 10 فروردين را در حدود 20 ميليون خودرو ذكر كرد و افزود: تهران در رتبه بندي كشوري اين آمار پس از استان البرز در مكان دوم قرار دارد.

وي تصريح كرد: در همين مدت بر اساس آمارهاي پليس راهور و گشت هاي راهداري مستقر در محورهاي مواصلاتي استان تهران در پي تصادفات رخ داده شش نفر فوت كرده و 19 نفر نيز مجروح شدند.

تهرام**2079**1348
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد