۲۳ فروردین ۱۳۹۴، ۷:۲۶
کد خبر: 81567612
T T
۰ نفر
پیروزی ایران برابر تركیه/جدال نفس گیر با آذربایجان برای رسیدن به فینال

تهران - ایرنا -تیم ملی كشتی آزاد ایران در دومین مسابقه خود در جام جهانی سال 2015 در آمریكا برابر تیم تركیه به پیروزی رسید.

به گزارش ایرنا، تیم ملی كشتی آزاد ایران صبح امروز (یكشنبه) به وقت ایران در سالن فرووم شهر لس آنجلس با نتیجه 7 بر یك برابر تركیه به پیروزی رسید.

تیم ملی ایران برای رسیدن به فینال این رقابت ها امشب باید برابر تیم قدرتمند جمهوری آذربایجان قرار گیرد.

*نتایج انفرادی مسابقه ایران برابر تركیه:

57 كیلوگرم: یونس سرمستی 10 - سزار آكگول 13

61 كیلوگرم: بهنام احسان پور 5 - رجب اكتاس صفر

65 كیلوگرم: مسعود اسماعیل پور 10 - صفا آكسوی صفر

70 كیلوگرم: حسن یزدانی – تركیه نماینده ای نداشت

74 كیلوگرم: پیمان یار احمدی – تركیه نماینده ای نداشت

86 كیلوگرم: میثم مصطفی جوكار 10 - سردار بوكه صفر

97 كیلوگرم: محمدحسین محمدیان 4 (برنده) - ابراهیم بلوكباشی 4

125 كیلوگرم: كمیل قاسمی (برنده با ضربه فنی) - تانجو گمیجی

57 كیلوگرم: یونس سرمستی دارنده مدال طلای پیكارهای كشتی آزاد قهرمانی سال 2013 جوانان جهان برابر سزار آكگول دارنده مدال نقره و برنز جهان قرار گرفت

كه در همان ثانیه های اول حریف خود را به پل برد و 3 امتیاز دریافت كرد و یك امتیاز هم حریف ترك دریافت كرد كه اعتراض مربیان ترك هم مورد قبول واقع نشد و یك امتیاز دیگر به آزادكاران كشورمان داد.

سرمستی آزاد كار تبریزی تیم ملی در ادامه با اجرای فن پرتابی 4 امتیاز دیگر از حریف خود دریافت كرد اما در ادامه اسیر فن فیتو حریف شد كه در نهایت وقت نخست این مبارزه با نتیجه 8 بر 3 به پایان رسید.

با آغاز وقت دوم حریف ترك مجددا با اجرای فن فیتو دو امتیاز دیگر دریافت كرد و با یورش های پی در پی و خاك كردن سرمستی جمع امتیازات خود را به 13 رساند و در نهایت كشتی گیر جوان كشورمان این مبارزه را با نتیجه 10 بر 13 به حریف عنوان دار خود واگذار كرد.

61 كیلوگرم: بهنام احسان پور آزادكار مازندرانی تیم ملی در دومین مبارزه خود در جام جهانی برابر رجب آكتاس با زیرگیری و اجرای بارنداز 3 دقیقه اول را با نتیجه 4 بر صفر به پایان رساند.

احسان پور دارنده مدال طلای رقابت های قهرمانی سال 2012 جوانان جهان در تایلند در وقت دوم هم با اداره كردن كشتی، در این مبارزه با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید.

65 كیلوگرم: مسعود اسماعیل پور دارنده دو مدال نقره و برنز رقابت های قهرمانی جهان كه به دلیل مصدومیت در آخرین لحظه به تركیب تیم اعزامی به آمریكا اضافه شد در اولین مبارزه خود در این رقابت ها برابر صفا آكسوی با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید.

86 كیلوگرم: میثم مصطفی جوكار دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2014 اینچوون برابر سردار بوكه با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و پیروزی تیمی ایران را برابر تركیه ثبت كرد.

97 كیلوگرم:محمدحسین محمدیان دارنده مدال برنز رقابت های قهرمانی سال 2014 تاشكند ازبكستان كه دراین رقابت ها در یك وزن بالاتر به مصاف حریفان خواهد رفت برابر ابراهیم بلوكباشی نفر پنجم المپیك لندن قرار گرفت كه در یك كشتی سنگین و نفس گیر كشتی با نتیجه 4 بر 4 به پایان رسید كه حریف ترك به دلیل داشتن اخطار برابر محمدیان مغلوب شد.

125 كیلوگرم: كمیل قاسمی دارنده مدال نقره قهرمانی جهان در همان ثانیه های اول مسابقه برابر حریف خود با ضربه فنی به پیروزی رسید.

ورزشی**1067**1547
۰ نفر