۲۷ فروردین ۱۳۹۴، ۱۳:۴۵
کد خبر: 81573756
T T
۰ نفر
رفع معضل بيكاري به ايجاد فرصت‌ هاي اشتغال حقيقي نياز دارد

اردبيل - ايرنا - فرماندار اردبيل بر لزوم ايجاد فرصت‌ هاي اشتغال حقيقي در اين شهرستان تاكيد كرد.

به گزارش ايرنا از فرمانداري اردبيل ، جواد زنجاني روز پنجشنبه در نشست گفت‌ و گوي دولت و بخش خصوصي افزود: اگر امروز تمام فعاليت ‌ها و جهت‌ گيري ‌ها براي حل مشكلات اقتصادي با راهبرد بها دادن به سرمايه ‌گذاري بخش خصوصي است به اين دليل بوده كه مشكلات جامعه بيشتر معطوف به اين حوزه و ايجاد فرصت‌هاي اشتغال حقيقي است.

وي اظهار كرد: فراهم كردن تسهيلات و همواره كردن مسير صادرات ، بازرگاني و حمايت از توليد و صنعت از وظايف دولت است و مديران دلسوز استان نيز در اين مسير گام‌هاي جدي و عملي برداشته ‌اند.

وي برگزاري منظم و مرتب جلسات شوراي گفت‌ و ‌گوي دولت و بخش خصوصي را مهم دانست و گفت: حضور در نمايشگاه ‌هاي بين‌المللي و ارائه توانمندي‌ هاي كشور و استان اردبيل گام موثر ديگري است كه در اين زمينه بايد به شكل منسجم عمل كرد.

زنجاني ، نمونه اين فعاليت ‌ها را نشست هم‌ انديشي فعالان اقتصادي استان در قالب حضور در نمايشگاه اختصاصي جمهوري اسلامي ايران در شهر گنجه اعلام كرد و افزود:

اين حركت گامي موثر در حوزه اقتصادي و بازرگاني اردبيل است كه مي‌ تواند فرصت مناسبي براي مطرح شدن صنايع و توليدات استان در آن سوي مرزها باشد.

فرماندار اردبيل بيان كرد: تحرك در بخش اقتصاد و جهش در توليد محور برنامه‌هاي دولت تدبير و اميد است و دولت با توجه به مشكلات متعدد راهكار عبور از ركود را تحرك ‌بخشي به فعاليت ‌هاي اقتصادي با محوريت بخش خصوصي مي‌داند.

او از فعالان اقتصادي و تجار اردبيل خواست در سالي كه به سال همدلي و همزماني دولت و ملت است، بيشتر در اين مسير گام برداشته و حركت جدي را انجام دهند.

8123/6018/6016

سرخط اخبار استان‌ها