۲۹ فروردین ۱۳۹۴، ۲۰:۳۵
کد خبر: 81576035
T T
۰ نفر
بارسلونا با گل های دقایق ابتدایی و پایانی از سد والنسیا گذشت

تهران - ایرنا - تیم فوتبال بارسلونا در ادامه رقابت های هفته بیست و هشتم لالیگای اسپانیا عصر امروز (شنبه)‌ برابر والنسیا قرارگرفت و موفق به شكست دو بر صفر این تیم شد.

به گزارش ایرنا؛ این دیدار در ورزشگاه نیو كمپ برگزار شد و برای تیم بارسلونا لوییس سوارز در دقیقه یك و لیونل مسی در دقیقه 3+90 گلزنی كردند.

شاگردان لوییس انریكه بازی را خیلی طوفانی آغاز كردند و در همان دقیقه نخست به گل رسیدند. در این دقیقه مسی پس از پشت سرگذاشتن دو سه بازیكن لوییس سوارز را در محوطه جریمه صاحب موقعیت كرد و او با ضربه بیرون پا توپ را درون دروازه تیم والنیسا جای داد.

در ادامه بازیكنان تیم والنسیا توپ و میدان را در اختیار گرفتند و چندین موقعیت گلزنی بر روی دروازه بارسلونا خلق كردند.

داور در دقیقه 10 و به دنبال خطای پیكه برروی مهاجم تیم والنسیا یك ضربه پنالتی به سود این تیم گرفت كه پارخواین ضربه از دست داد.

بازیكنان والنسیا بعد از اینكه ضربه پنالتی برای تیمشان به ثمر نرسید، ناامید نشدند و یك بارشوت زیبای مهاجمان این تیم به دیرك دروازه بارسلونا اصابت كرد و در نهایت نیمه نخست بدون نتیجه برای والنسیا به پایان رسید.

نیمه دوم بازهم تیم والنیسا برتر میدان بود اما رفته رفته بازیكنان بارسلونا توپ و میدان را در اختیار گرفتند و سوار بربازی شدند مهم ترین اتفاق این نیمه شوت زیبای مسی دردقیقه 63 بود كه به دیرك دروازه والنسیا اصابت كرد.

لوییزانریكه در ادامه دست به تغییر در تیمش زد و این تغییرات باعث هجومی ترشدن بارسلونا شد، مسی در آخرین دقیقه تلف شده نیمه دوم این مسابقه با فراری زیبا با دروازه بان تیم والنیسا تك به تك شد و دومین گل تیمش را به ثمر رساند. مسی با این گل 35 گله شد.

تیم بارسلونا با كسب هر سه امتیاز این دیدار 78 امتیازی شد و همچنان درصدر باقی ماند.

والنسیا نیز با 65 امتیاز همچنان در رده چهارم باقی ماند.

برای تیم بارسلونا دراین دیداركلودیو براوو، دنی آلوس، پیكه،آدریانو (راكتیچ در دقیقه 46)، بوسكتس، ماسچرانو، ژاوی، لوییس سوارز (پدرو دردقیقه 65 )، لیونل مسی و نیمار بازی كردند.

اسپریتو سانتو نیز از دیگو آلوس، اوتامندی، موستیفت، باراگان، اوربان، خاوی فوكو، فگهولی، گومس، دنی پاریگو و پاگو بازی كردند.

در دیگر دیدار امروز تیم دیپورتیوو لاكرونیا برابر تیم رئال مادرید نزدیك ترین تعقیب كننده بارسلونا در صدر قرار می گیرد.

جدول رده بندی:

1-بارسلونا/32 بازی/78 امتیاز

2-رئال مادرید/31 بازی/73 امتیاز

3-اتلتیكو مادرید/31بازی/ 66 امتیاز

ورزشی.(2)**9144**1379

سرخط اخبار ورزش