۳۰ فروردین ۱۳۹۴، ۱۳:۴۰
کد خبر: 81576762
T T
۰ نفر
مدیركل ورزش وجوانان فارس: ترویج امید در جوانان اولویت برنامه ریزی هاست

شیراز- ایرنا- مدیركل ورزش و جوانان فارس گفت:كمك به ایجاد نشاط اجتماعی و ترویج امید از اولویت های برنامه ریزی كارگزاران ورزش و جوانان فارس است.

سید غلامرضا كمانه یكشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنابا اشاره به تنوع و تعدد فعالیت های حوزه های ورزش و جوانان بیان داشت: خوشبختانه با آغاز به كار دولت تدبیر و امید و افزایش میزان امید در جامعه رویكرد و استقبال به حوزه ورزش بیشتر شده است كه همین امر ضرورت برنامه ریزی های متنوع و خلاقانه در این حوزه ها را دو چندان می كند.

وی افزود:تحقق روحیه امیدواری و ترویج این روحیه عموما به حوزه جوانان بر میگردد كه با توجه به اهمیت موضوع امید به عنوان یكی از شاخصه های اصلی دولت یازدهم، سیاست گذاری ها در استان با محوریت جوانان در همین راستاست.

این مقام مسوول اشاره كرد:خوشبختانه با تعامل مناسبی كه میان دستگاه های مختلف استان به ویژه همراهی و تدبیر استاندار و مجموعه نمایندگان عالی دولت وجود دارد امید است در اجرای برنامه های این حوزه شاهد شتاب بیشتری باشیم.

كمانه با اشاره به انتشار خبرهای مطرح شده در فضای مجازی و شبكه های اجتماعی مبنی بر اعطا مجوز برای برگزاری نشست به فرد یا گروه سیاسی خاص آن را كذب محض دانست و تاكید كرد: این اداره كل هیچگونه مجوز یا موافقتی در این خصوص صادر نكرده است .

وی ادامه داد : قریب 700 مكان ورزشی در استان وجود دارد كه بنای مدیریت آن اعتماد به اصحاب واقعی ورزش ازطریق هیات های مردمی ورزشی است و رسالت وزارت ورزش و جوانان نیز خدمت به عموم از طریق مكان های های ورزشی است اما اجازه نمی دهیم كه این اماكن با سوء استفاده برای اهداف غیر ورزشی و فعالیت هایی كه در مكان دولتی خلاف قانون است ،قرار گیرد.

كمانه اضافه كرد: با كسانی از جایگاه خود در مسیر سوءاستفاده غیر ورزشی اقدام كرده اند برخورد قانونی كرده واجرای دقیق سیاست های عالی دولت در سال دولت و ملت،همدلی و همزبانی را با جدیت مدنظر خواهیم داشت.ك/3

7368
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش