۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۳۶
کد خبر: 81583592
T T
۰ نفر
دانش آموزان آذربایجان غربی با شاخه های گل به مبارزه با سیگار رفتند

ارومیه - ایرنا - معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از برگزاری طرح ملی محله عاری از دخانیات با مشاركت كانون های دانش آموزی سراسر استان خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از سایت روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، محمدرضا حاجی زاده در خصوص نحوه اجرای طرح ملی محله عاری از دخانیات افزود: این طرح به منظور آگاهسازی افراد جامعه از مضرات دخانیات در استان در حال اجراست.

وی اظهار كرد: در این طرح اعضای كانون های دانش آموزی جمعیت هلال احمر با اهدای گل به افراد سیگاری و توزیع بروشورها و سی دی های هشداردهنده در خصوص مضرات استعمال دخانیات از این افراد درخواست می كنند كه سیگار نكشند.

حاجی زاده ادامه داد: در همین راستا كتاب 'محله عاری از دخانیات' در كانون های دانش آموزی شهرستان های آذربایجان غربی توزیع شده تا اعضای این كانون ها به سوالات چهارگزینه ای كه از سوی معاونت دانش آموزی سازمان جوانان طراحی شده، پاسخ دهند و در پایان به نفرات برگزیده جوایزی اهدا شود.

این طرح با مشاركت اداره كل آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی از اول تا هفتم اردیبهشت ماه همزمان با هفته سلامت در سراسر آذربایجان غربی اجرا می شود.

7126/2093

سرخط اخبار استان‌ها