۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۵۴
کد خبر: 81587715
T T
۰ نفر
بيستمين كنفرانس ملي شبكه هاي توزيع نيرو و برق در زاهدان آغاز شد

زاهدان- ايرنا- بيستمين كنفرانس ملي شبكه هاي توزيع نيرو و برق با حضور وزير نيرو و هزار و 200 نفر از محققان و كارشناسان صنعت برق، دانشگاه ها و مراكز علمي تحقيقاتي كشور و ميهمانان خارجي از روز سه شنبه در زاهدان آغاز بكار كرد.

مدير عامل شركت توزيع برق سيستان و بلوچستان به خبرنگار ايرنا گفت: برگزاري اين كنفرانس دو روزه تا نهم ارديبهشت ماه جاري در تالار فردوسي دانشگاه سيستان و بلوچستان ادامه دارد.

غلامعلي رخشاني مهر افزود: وزير نيرو، مديرعامل شركت مادر تخصصي توانير، ميهماناني از كشورهاي اتريش و كره از مهمترين سخنرانان اين كنفرانس دو روزه هستند.

وي گفت: شناساندن ظرفيت هاي استان در زمينه برق به متخصصان و توليدكنندگان كالا و خدمات در سطح ملي و بين المللي و ايجاد زمينه ارتقاي علمي كارشناسان صنعت برق استان از مهمترين اهداف برگزاري براي اين كنفرانس ملي در زاهدان است.

وي افزود: بحث و تبادل نظر در زمينه هاي مديريت بحران برق، كاهش تلفات انرژي و اتوماسيون و انرژي هاي نو، مسايل و مشكلات اين صنعت و آخرين دستاوردهاي دنيا در زمينه توزيع برق از جمله برنامه هاي اين كنفرانس است.

مدير عامل شركت توزيع برق سيستان و بلوچستان تصريح كرد: همچنين نمايشگاه تخصصي برق از توليدات داخل و خارج از كشور به همراه 11 نشست تخصصي از جمله برنامه هاي جانبي بيستمين كنفرانس ملي شبكه هاي توزيع نيرو و برق در زاهدان است.

3042/6081/ 6075
۰ نفر