۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۳:۰۹
کد خبر: 81591590
T T
۰ نفر
فوتسال جام آسيا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان  برگزار مي شود

اصفهان- ايرنا- نماينده كنفدراسيون فوتبال آسيا از برگزاري رقابت ها ي فوتسال جام باشگاه هاي آسيا در 'سالن 25 آبان' ورزشگاه نقش جهان اصفهان خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا، محمد فايروز در اولين جلسه ستاد اجرايي مسابقات جام باشگاه‌هاي فوتسال آسيا در اصفهان، از سالن ‌هاي آبفا، پيروزي و مخابرات به عنوان محل تمرين تيم هاي حاضر در اين مسابقات نام برد.

وي خاطرنشان كرد: اين مسابقات مراسم افتتاحيه نخواهد داشت و تنها مراسم اختتاميه مسابقات برگزار مي‌‍ شود.

نماينده كنفدراسيون فوتبال آسيا با اشاره به حضور 12 تيم در اين مسابقات گفت: تجارب خوبي براي برگزاري مسابقات جام باشگاه‌هاي فوتسال آسيا سال 2010 در اصفهان وجود دارد كه با تقسيم اين تجارب مسابقات به نحو مطلوبي بر گزار مي‌شود.

فايروز تصريح كرد: با توجه به تغييرات كمي و كيفي در اصفهان، انتظار داريم كه سطح برگزاري مسابقات در سال 2015 بهتر شود و موفقيت در اين زمينه تنها با هماهنگي ميان كادر اجرايي و كنفدراسيون فوتبال آسيا به وجود خواهد آمد.

وي با ابراز اطمينان از برگزاري خوب اين مسابقات در استان اصفهان اظهاركرد: در سفري كه به اصفهان داشتم از سالن هاي برگزاري مسابقات، سالن ‌هاي تمرين و هتل هاي محل اقامت بازديد كردم و به زودي كمبودهايي كه در سالن محل برگزاري مسابقات وجود دارد را به ميزبان اعلام خواهيم كرد تا اقدامات لازم براي رفع آنها انجام شود.

وي افزود: طبق برنامه ريزي هاي انجام گرفته 40 مسابقه در طول 8 روز برگزار خواهد شد.



** شرايط اصفهان بهتر از ساير كانديداها

نماينده فدراسيون فوتبال ايران نيز در اين جلسه با ابراز اميدواري از برگزاري مطلوب اين رقابت ‌ها در استان اصفهان، گفت: استان‌هاي تهران و تبريز هم كانديداهاي برگزاري اين مسابقات بودند و حتي اصرار بر برگزاري مسابقات در استان تهران بود، اما ارتباطات و زيرساخت‌هاي فوتسال در اصفهان بهتر و قوي ‌تر است.

عباس ترابيان با بيان اينكه بايد بر تجارب خوب گذشته تكيه كنيم تصريح كرد: از اينكه براي دومين بار ميزباني مسابقات جام باشگاههاي فوتسال آسيا به اصفهان رسيد خرسنديم

وي ادامه داد: اصفهان در سال 2010 تجربه خوبي از ميزباني در مسابقات جام باشگاه‌هاي فوتسال آسيا دارد و بايد گفت كه ميزباني در اصفهان بهتر و به نحو مطلوبي انجام مي‌شود.

نماينده فدراسيون فوتبال افزود: با توجه به پيشرفت هاي صورت گرفته در استان اصفهان تصور ما اين است كه در سال 2015 به مراتب ميزباني بهتري را در اين مسابقات خواهيم داشت.

وي خاطرنشان كرد: اميدوارم با تكيه با تجارب گذشته و با كمك كادر اجرايي قوي در استان اصفهان بتوانيم مسابقات را به بهترين نحو ممكن برگزار كنيم.

محمد فايروزنماينده كنفدراسيون فوتبال آسيا به همراه عباس ترابيان نماينده فدراسيون فوتبال روز سه شنبه هفته جاري وارد اصفهان شد و از چهار هتل و شش ورزشگاه بازديد كرد.

اولين جلسه ستاد اجرايي مسابقات جام باشگاه‌هاي فوتسال آسيا امروز در سراي ورزشكاران اصفهان برگزار شد.

در اين جلسه كه با حضور عليرضا امينازاد معاون امور توسعه ورزش اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، عليرضا جهانشاهي دبير هيات فوتبال استان اصفهان و كادر اجرايي (LOC) مسابقات تشكيل شد، مسائل مسابقات جام‌ باشگاه‌هاي فوتسال آسيا مورد بررسي قرار گرفت.

پ/7135م 6022**1917
۰ نفر