۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۶:۱۰
کد خبر: 81592010
T T
۰ نفر
هيچ مسوولي نبايد در سيستان حاشيه امن خبري داشته باشد

زابل- ايرنا- امام جمعه زابل گفت: هيچ مسوولي در منطقه سيستان نبايد حاشيه امن خبري داشته باشد.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام علي اكبر كيخا در خطبه هاي عبادي سياسي اين هفته نماز جمعه زابل افزود: چشمان تيزبين فرزندان اين مرز و بوم، رسانه ها، جوانان، معتمدان و ريش سفيدان بر نحوه عملكرد مسوولان در سيستان نظارت دارد و هر خدمتي از سوي آن را مورد قدرداني قرار مي دهند و در صورت مشاهده كم كاري از طريق مسير قانوني اقدام خواهند كرد.

وي نمايندگان مردم سيستان در مجلس شوراي اسلامي را افرادي پرتلاش و پيگير دانست و از آنان خواست بيش از گذشته پيگير مطالبات مردم منطقه باشند.

وي همچنين از نمايندگان مردم سيستان در مجلس خواست پيگير عوارض كارخانه سيمان سيستان، ايجاد منطقه آزاد تجاري، طرح تجارت چمداني، ميزان در آمد مرز ميلك، فوايد و ضررهاي ديوار مرزي، توسعه صنعت گردشگري، تخفيف ويژه برق در فصل گرما و معافيت مالياتي كسبه بازار باشند.

امام جمعه زابل با گراميداشت سالروز شهادت آيت الله مطهري، روز معلم را به تمام معلمان و اساتيد مشغول به تدريس در حوزه، دانشگاه و آموزش و پرورش تبريك گفت.

وي تاكيد كرد: بايد به مقام شامخ معلمان و حل مشكلات آنان در سراسر كشور به ويژه اين استان نگاه ويژه شود.

امام جمعه زابل ميلاد با سعادت حضرت علي(ع) را به تمام مسلمانان جهان تبريك عرض كرد و گفت: امام علي(ع) متعلق به تمام آزادگان جهان است.

7317/3042/6081

سرخط اخبار استان‌ها