۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۱۰
کد خبر: 81594690
T T
۰ نفر

سپيدرود فقط ببر

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۱۰
کد خبر: 81594690
سپيدرود فقط ببر

روزنامه معين در سرمقاله روز دوشنبه چهاردهم ارديبهشت ماه مطلبي را به قلم صاحب مقصودي با عنوان سپيدرود فقط ببر در ارتباط با وضعيت تيم فوتبال سپيدرود در جدول ليگ دسته دوم فوتبال كشور و ضرورت پيروزي مقابل تيم ايرانجوان خورموج به چاپ رسانده است.

تيم فوتبال سپيدرود رشت عشق دوباره متولد شده اين روزهاي فوتبال دوستان گيلاني ، پس از روزهاي خوبي كه در اين فصل از رقابت هاي ليگ دسته دوم داشت، اكنون كه وقت برداشت است دچار سكته و دست انداز شده است .

سپيدرود با كسب سه تساوي پي در پي در خانه و خارج از خانه، وضعيت خود براي صعود به ليگ دسته اول فوتبال كشور را به اما و اگر كشاند و حتي در صورت كسب دو پيروزي در دو ديدار باقي مانده، باز بايد منتظر نتايج رقباي خود باشد؛ آنها فعلا با يازده امتياز در رده سوم و پايين تر از آلومينيوم اراك 15 امتيازه و خيبر خرم آباد 14 امتيازه ايستاده اند.

سپيدرود اين فصل را متفاوت با ده سال گذشته گذراند و با جذب بزرگان فوتبال گيلان چه در مستطيل سبز و چه در روي نيمكت، قصد بزرگي در فوتبال كشور را دارد، آنها فردا در ديداري سرنوشت ساز بايد در ورزشگاه شهيد عضدي رشت به مصاف ايرانجوان خورموج بروند كه ديگر شانسي براي صعود ندارد .

اگرچه سپيدرود در جهنم خورموج كاري از پيش نبرد و به تساوي يك بر يك دست يافت، اما جهنم واقعي را فردا سه شنبه پانزدهم ارديبهشت ماه با حضور انبوه تماشاگران گيلاني در ورزشگاه عضدي رشت به خورموجي ها نشان خواهد داد، چرا كه سپيدرود به تيمي كه مدعي صعود است در عضدي پنج گل در كيسه اش ريخت، چه برسد به تيمي كه ديگر غوغاي صعود يا سقوط هم ندارد.

با همه اين احوال فوتبال است و توپ گردش، ولي هواداران از سپيدرود فردا فقط يك چيز مي خواهند و آن هم برد است ، آري سپيدرود، فقط ببر تا دل هزاران طرفدارت گرم به روزهاي خوش آينده تو باشد.

با اين پيروزي احتمالي سپيدرود با اميدي سرشار به اروميه خواهد رفت تا شهرداري اين شهر ديگر تيم حذف شده از گردونه صعود را گلباران كند، آنها در رشت نيز به سپيدرود باخته بودند.

7285/2007

سرخط اخبار استان‌ها