۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۵۹
کد خبر: 81622157
T T
۰ نفر

نمایندگان ایران در كنگره فیفا مشخص شدند

۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۵۹
کد خبر: 81622157
نمایندگان ایران در كنگره فیفا مشخص شدند

تهران - ایرنا - فدراسیون فوتبال ایران با چهار نماینده در شصت و پنجمین كنگره بین المللی فیفا در زوریخ شركت خواهد كرد.

به گزارش ایرنا، شصت و پنجمین كنگره بین المللی فیفا در حاشیه انتخابات ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال در زوریخ برگزار می شود.

علی كفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، علیرضا اسدی دبیر كل فدراسیون فوتبال، پرهان خانلری و زهره هراتیان از كشورمان در این اجلاس حاضر خواهند شد.

همچنین قرار است در كنار این كنگره، انتخابات فدراسیون بین المللی فوتبال برگزار گردد.

شصت و پنجمین كنگره فیفا كه در حقیقت قانون گذار برای بحث و تصمیم گیری در مورد مسائل مهم مدیریتی جهان فوتبال محسوب می شود، روز جمعه 8 خرداد 94 به میزبانی زوریخ برگزارخواهد شد.

زمانبندی برگزاری شصت و پنجمین كنگره فیفا به شرح زیر است:

كلیه كنفدراسیون ها چهارشنبه 6 خرداد 94 جلساتی را به صورت مجزا و در حوزه كنفدراسیون های خود برگزار خواهند كرد و روز بعد یعنی پنج شنبه 7 خردادماه كنفرانس پزشكی فیفا با حضور دو نماینده از هر فدراسیون عضو برگزار می شود كه در این نشست پرهان خانلری و زهره هراتیان حضور خواهند داشت.

در ادامه مراسم افتتاحیه این دوره از كنگره فیفا در سالن تئاتر مجموعه چندمنظوره 'هالن اشتادیون' نیز برگزار خواهد شد.

شصت وپنجمین كنگره فیفا كه در حقیقت قانون گذار در جهت بحث و تصمیم گیری در مورد مسائل مهم مدیریتی جهانی فوتبال محسوب می شود، روزجمعه 8 خرداد 94 به میزبانی زوریخ برگزارخواهد شد.

این درحالی است كه كنگره فیفا برای نهمین باراست كه از زمان تأسیس فدراسیون بین المللی فوتبال یعنی سال 1932 تاكنون در مقر فیفا یعنی زوریخ برگزار می شود.

شصت وپنجمین كنگره فیفا ازساعت 9:30 صبح به وقت محلی آغاز می شود و پس از بررسی حضور اعضاء و اعلام تشكیل رسمی جلسه مطابق قوانین، افرادی را به عنوان بازرس انتخاب و در رابطه با تعلیق و یا اخراج برخی اعضاء صحبت می شود.

درادامه نیز متن دستورجلسه قرائت شده و در صورت موافقت اعضاء به تصویب می رسد و 5 نفر از اعضاء برای كنترل زمان انتخاب می شوند و سپس درباره زمانبندی كنگره قبل كه 20 و 21 خرداد 93 در سائوپائولو برگزار شده بود، نظرخواهی خواهد شد.

پس از آن ژوزف سپ بلاتر رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال دقایقی را سخنرانی كرده ودر ادامه پیرامون عملكرد سال 2014، رویدادهای آینده فیفا و جام جهانی بحث و تبادل نظر انجام خواهد گرفت.

درادامه كنگره صورت های مالی به تفكیك سال 2014 و دوره چهارساله 2014-2011 قرائت شده و پیرو آن حسابرسان، رئیس حسابرسی و كمیته انطباق گزارشات خود را بیان خواهند كرد كه پس از آن جهت تصویب این صورت های مالی رأی گیری خواهد شد.

ازدیگر مواردی كه در دستور جلسه بررسی امور مالی مورد بحث قرار می گیرد، مطرح كردن جزئیات بودجه سال 2016 و رأی گیری جهت تصویب آنها خواهد بود. همچنین حسابرسان بررسی دوره چهارساله بعدی یعنی سالهای 2018-2015 نیز انتخاب می شوند.

ورزشی **9118**1379
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش