۴ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۴۴
کد خبر: 81622416
T T
۰ نفر
فرماندار تبريز: سفر دولت به آذربايجان شرقي نمايش عيني همدلي و همزباني بود

تبريز – ايرنا – فرماندار شهرستان تبريز گفت: نمايش همدلي و همزباني دولت و ملت نكته بارز و مشخص سفر رييس جمهوري به آذربايجان شرقي و تبريز بود.

رحيم شهرتي فر روز دوشنبه در نشست خبري ستاد استقبال مردمي اظهار كرد: مردم استان با حضور در مراسم استقبال از رييس جمهوري حماسه اي بياد ماندني خلق كردند.

وي افزود: اين استقبال در شرايطي اتفاق افتاد كه جمعه قبل از سفر، مردم از اتفاقات بازي تراكتورسازي با نفت گلايه مند و نارحت بودند تا جايي كه عده اي درخواست تعويق سفر رييس جمهوري را داشتند.

شهرتي فر گفت: صداقت مسوولان استاني با مردم در موضوع بازي تراكتورسازي زمينه را براي حضور مردم در مراسم استقبال آماده كرد و دولت نيز همانند مردم به دنبال شفاف سازي در اين زمينه است و پيگير موضوع داوري و مشكلات داوري خواهد بود.

وي افزود: حضور مردم از اقصي نقاط استان نقطه قوت اين استقبال بود و همدلي و همزباني دولت و ملت در اين سفر بار ديگر نمود عيني يافت.

فرماندار تبريز افزود: استقبال از ريس جمهوري در واقع مهر تاييدي بر نظام جمهوري اسلامي و تحقق فرمايشات رهبر معظم انقلاب در آغاز سال بود و خيال باطل دشمنان ايران اسلامي را نقش برآب كرد.

شهرتي فر گفت: آشنايي مسوولان عالي رتبه با مشكلات مردم و استان و طرح نيازهاي ضروري استان از ديگر ره آوردهاي اين سفر بود.

وي در خصوص دستاوردهاي اين سفر خاطرنشان كرد: اين سفر علاوه بر دستاوردهاي عمراني كه براي استان به همراه داشت در عرصه بين المللي نيز موفقيتي براي نظام بود.

شهرتي فر گفت: ندادن وعده دروغ و وعده هايي كه قابليت اجرايي ندارند از مهم ترين ويژگي هاي اين سفر بود در حالي كه در دولت قبل كمتر از 12 درصد تعهدات سفرهاي استاني به آذربايجان شرقي عملياتي شد.

آذربايجان شرقي اواخر هفته گذشته ميزبان رييس دولت تدبير و اميد و هيات همراه در هفدهمين سفر استاني كاروان اعتدال بود كه با استقبال گسترده مردم استان مواجه شد.

7233/518

سرخط اخبار استان‌ها